Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

carolusI

26. 9. 2012 0:47
Je to jako jinde

i na internetu jsou obchody dobré a špatné. Ty špatné je lepší vynechat. Tam kde berou zákazníka jako kořena, kterého je třeba oškubat, se k zákazníkovi jako ke kořenovi chovají. Dobrý obchod má přehledné stránky, dobré popisy zboží  včetně fotek. A pokud dojde k problému, snaží se zákazníkovi vyhovět. Takové mám v záložkách a nakupuji u nich  opakovaně.  Ovšem obchod, který má infolinku s 9 na začátku nemá nárok na existenci. Nejlepší obchody mají většinou adresu firmy a jméno majitele hned na úvodní stránce. Tam, kde se těžko hledá i jen název firmy nekupuji.

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_mocně_duní

25. 9. 2012 21:18
nákup přes intetet má zásadní nevýhodu

Problémový zákazník nemá ten správný ventil.;-D Pobavilo....otázka je, jestli mělo...;-)

1 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

25. 9. 2012 20:36
Minimálně to šetří čas, kdy...

... byste nejspíš musel do těch jednotlivých obchodů, které Vám to "vyplivlo" na tom porovnávacím serveru, jít nebo jet sám. ;-) Ale taky by mě zajímalo, co jste chtěl koupit, že se informace o výrobku na různých obchodech tak rozcházely a že to byl takový problém...?

1 0
možnosti
X

xychteen

25. 9. 2012 20:31
No, vidím to podobně jako ostatní diskutéři

:-)

Ještě se mi nestalo, abych přes internet nenakoupil rychle a lacino přesně to, co jsem chtěl. A dokonce se mi několikrát podařilo včas zastavit nákup toho, co jsem si sice vybral, ale nechtěl, protože jsem špatně koukal :-P

2 0
možnosti
H

huggo1

25. 9. 2012 20:09
A jaký výrobek

jste kupoval?

2 0
možnosti
DK

Fonon

25. 9. 2012 20:04
ano, šetří

k sepsané humoresce není co dodat;-D

1 0
možnosti
IB

isabell

25. 9. 2012 20:04
....

8-o ;-D promiňte, ale opravdu jste mne rozesmál.

Už jen tím, že když sedíte u internetu, nezvládnete si ucelenější informace o produktu buď sám dohledat, nebo najít takový obchod, který je poskytuje, a nebo si zavolat rovnou na infolinku výrobce.

Podle fotky jste mladý, podle popisku podnikatel, ani jedno mi k textu nesedí....

1 0
možnosti
PV

agent654321@seznam.cz

25. 9. 2012 19:47
A už jste někdy takto nakupoval?

Kdybyste si takto stěžoval někdy před desíti lety, tak bych se nedivil. Ale dnes? ..............

4 0
možnosti
TV

tomtop

25. 9. 2012 19:40
v kamenném obchodě....

narazíte na odborníka spíš výjimečně. Unavuje mě, když se zeptám na zkušenosti a vím toho víc než prodavač ... místo odpovědi zkušeného praktika hledá v manuálu, aby mi sdělil ne jak spotřebič onu funkci plní, ale že jí vůbec plní. A dozvím se ještě, že oni nebo kdosi v rodině to doma mají a jsou absolutně spokojeni. Nic proti, ale cítím se v kamenném obchodě vydaný na milost obchodnickým trikům....

2 0
možnosti
PV

Pytlík

25. 9. 2012 19:33
Inu...

Inu, nevyhovuje-li vám nákup přes internet, nenakupujte.

1 0
možnosti
DK

Fonon

25. 9. 2012 20:05
Re: Inu...

přesně, ať to nakupování raději přenechá zdatnějším.

1 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Jsem manžel, táta, podnikatel a člověk, který má oči otevřené.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky