Také skřípete chrupem za volantem při najetí na most?

A trnete jestli se to pod vámi nerozpadne? Jsem nespokojen s dilatačními mostními závěry! Dilatační spáry a já máme problém hlavně od doby, co jsme si pořídili se ženou nové vozidlo. V mém případě možná poslední.

 

Žena s tím tedy problém nemá. I když mám strach, že při tom najetí na zmíněnou věc jí volant odmrští ruce. Tím pádem buď přeletíme přes zábradlí mostu nebo se otočíme na dálnici do protisměru a vrátíme se zase nazpět domů. Zdravit nás aspoň budou blikáním vozidla jedoucí správným směrem.

Proč ty mostní závěry nejsou elastické je mi záhadou. Mělo by se za tu neelastičnost zavírat, vždyť majitelé vozů musí platit daň a mají tedy nárok se ladně přehoupnout při vjezdu na mosty a výjezdu z nich. Ale ne, velká většina mostů to neumožňuje a jen malá menšina jen částečně.

Najezdíme poměrně hodně kilometrů nejen po dálnicích českých, ale ještě více po německých a také švýcarských. Všichni si mohou podat svorně ruce, co se týká mostních závěrů. S tím si zřejmě ale nelámou hlavu zámožní majitelé vozů, když si každý rok pořídí nový, a fuk to bude také řidičům firemních automobilů. Těm je jedno jestli se jim pod zadkem rozpůlí také vozidlo.

Tohle drncání bude vyhovovat automobilovému průmyslu, životnost podvozků se zkrátí ve prospěch výrobců automobilů. Máte stejný názor, nebo patříte mezi vymetače kanálů a děr na vozovce?!

Kdyby se v Česku specialisté na mostní závěry drželi návodu KATEDRY SILNIČNÍCH STAVEB (ČVUT) i názorně předvedeném videem, nemuseli by starším řidičům opouštět zubní náhrady ústní otvor při najetí na dálniční mosty a vyjetí z nich.

Možná by také pomohly pokuty za špatně odvedenou práci. A ještě jednou opakuji, majitelé vozidel také musí platit daň a mají nárok na slušné vozovky – aspoň tedy na dálnici kde náhlé zpomalování je nebezpečné. Zkoušel jsem taková místa přeletět vysokou rychlostí a nic se nezlepší. Jedině před tím prudce dupnout krátce na brzdu aby se předek poté nadzvedl. Hlavně ale nebrzdit už při najetí na mostní závěr, ale to každý ostřílený řidič ví.

Páni inženýři to vymysleli na papíře dobře, tak proč se to podle nich nekopíruje také na vozovku?!

 

 

 

 

 

Autor: Horst Anton Haslbauer | středa 25.2.2015 8:05 | karma článku: 11,32 | přečteno: 485x
  • Další články autora

Horst Anton Haslbauer

Vojín Valda a rotný Provaz

13.4.2024 v 12:25 | Karma: 16,70