Kdo bude oceněn panem prezidentem příští rok

Určitě to budou ti, kteří podporují myšlenku kanálu Dunaj - Odra - Labe. Potom to budou ti, kteří si z Lán udělali kamenolom. A do třetice všichni, kteří chtějí vybudovat rychlostní trať z Prahy do Drážďan.

Ti, kteří podporují myšlenku kanálu Dunaj - Odra - Labe, si vyznamenání bez debaty zaslouží. Propojení všech tří řek si vyžádá 582 miliard korun a to už je důvod k ocenění!

Dost lidí se ale staví proti kanálu, například geolog Radek Mikuláš, který ocenění určitě, ale určitě nedostane, tvrdí toto (cituji z LN):

"Ve vyprahlé krajině je třeba udržet každou kapku vody. Podle představ "průplavářů" nám ale nejvíc prospěje, když ji za půl bilionu korun necháme odtéct kanálem." (konec citace).

Medaili Za zásluhy si naopak zaslouží ministr životního prostředí, který uvažuje o odvolání ředitele národního parku České Švýcarsko, Pavla Bendy.  Pavel Benda totiž odmítá souhlasit se stavbou jezů na Labi u Děčína.

Pavle, Pavle, tytyty! Ty se tedy medaile nedočkáš určitě! Ty ne!

Prezidentský kamenolom, tak je nazvaný článek v MF DNES 25.10.2018. Autorem je redaktor MF DNES, Lukáš Valášek, který příští rok medaili určitě nedostane.

Nicméně podle toho, co v článku píše, by si medaili z kamenolomu zasloužili mnimálně dva muži.

Ředitel Lesní správy Lány Miloš Balák, by si medaili Za zásluhy určitě zasluhoval, o tom žádná! (volně cituji Lukáše Valáška)

"Za poslední roky totiž prodal 17 tisíc kubíků kamene vytěžených v Lánech, tedy asi dva a půl tisíce naložených nákladních tater. - a to za méně než čtvrtinu běžné prodejní ceny.

Neříkám to? To je fakt na medaili Za zásluhy!

A stejnou medaili si zasluhuje i externí odborník Dušan Vrága,  který byl za sto tisíc Kč najat, aby vypracoval podklady pro lom, protože, a to je tedy velká drzost, blízká obec Běleč nechce změnit územní plán tak, aby se mohl v sídle prezidentů otevřít oficiální lom. 

I vy vy vy jedni, v Běleči! Vy tedy medaili Za zásluhy nedostanete určitě! To jste si tedy dovolili hodně!

Věřím, že i ti, kteří zatím naštěstí jenom připravují projekt rychlostní trati z Prahy do Drážďan, si za rok pro medaili Za zásluhy, půjdou také!

Jen považte! Tato rychlostní trať bude mít několik tunelů a nejdelší z nich bude měřit 26 km!!! Zkrátí cestu z Prahy do Drážďan z dnešních 135 minut na cca 50 minut!!!  A teď si sedněte! Cena této rychlostní trati bude 60 miliard!

Napadá mě, proč dávat 60 miliard na rachlostní trať Praha - Drážďany?

Co tak důležitého pojedou z Prahy do Drážďan a naopak, dělat cestující, že by neunesli cestu vlakem, trvající 135 minut?

Co tak důležitého pojedou z Prahy do Drážďan a naopak, dělat cestující, že se jejich cesta bude muset zkrátit na cca 50 minut?

Mimochodem, stačí silný vítr, který vyvrátí u kolejí dva tři stromy a provoz na trati, a to i na té rychlostní za 60 miliard, se zastaví a cesta z Prahy do Drážďan nebude trvat 50 minut, nebude trvat ani 135 minut, ale může se protáhnout i na 200 minut.

P. S.

Toto je 1. kapitola z monodrama, které jsem nazvala, Hra o medaile.

Autor: Irena Fuchsová | úterý 30.10.2018 22:24 | karma článku: 37,30 | přečteno: 2929x
  • Další články autora

Irena Fuchsová

To tedy nechci. Jsou trapný...

18.4.2024 v 0:41 | Karma: 28,40

Irena Fuchsová

Setkání v metru

1.4.2024 v 22:42 | Karma: 26,16

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

26.3.2024 v 15:33 | Karma: 40,11

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

15.3.2024 v 23:12 | Karma: 30,31