- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tato reklama způsobila vlnu emocí, zda Poláci mají smysl pro humor. Pro nás Čechy je pejorativně vžité ,,co Polák, to šmelinář."
Pokud vezmeme v úvahu fakt, že na naše pivo a knedlíky nedáme dopustit, ale pokud nás s tím ve světě ztotožňují, cítíme se děsně uraženi: ,,Česko, to už nejsou jen knedlíky a pivo, ne, ne, ne!!" Stejně jako Anglie už není jen teplý pivo a studený čumáky a Polsko není jen šmelina a víra.
Nemáme si tedy s Poláky, ba ani nikým dalším co vyčítat.
Osobně přiznám, že Polsku nepatří v mé ,,hitparádě zemí" zrovna horní příčky. Ty patří hlavně Norsku. Bohužel, právě tam sídlí organizace Barnevernet - sociální ,,ochrana" dětí.
Než začnu něco kritizovat, připomenu si, jak právě Poláci dostali rychle své děti ze spárů těchto nechutných ,,pachatelů dobra." Za to zaslouží můj(a doufám nejenom) velký obdiv i přesto, že vtom jedou úřady mé nejoblíbenější země.
Co jsme dokázali mezitím my? Jenom se hádáme, jestli Myloš nebo Kódl, jestli Volodymyr či Anděla.
A dva naši kluci mezitím prožívají možná neskutečná muka ve spárech těch budižkničemů i zásluhou těch našich.
Není to aspoň k zamyšlení, ne-li přímo k zb..tí?
Další články autora |
nám. Tržní, Liberec - Liberec I-Staré Město
2 621 000 Kč