Nový tarif nebo spíše další způsob, jak oblbnout lidi?

Internetovými medii proletěla zpráva o tom, že někteří mobilní operátoři nabízí neomezený tarif  za neuvěřitelnou cenu. Nejdříve se objevila zpráva o tom, že neomezený tarif nabízí Telefónika. Po obědě už medii proběhla zpráva, že i Vodafone se přidal, dokonce nabízí tento tarif o pár korun levněji. Operátoři prý šílí, protože zákaznické linky jsou přetížené, lidé berou útokem prodejny, aby také dostali ten úžasný tarif a já se jenom ptám. Co za tím stojí? Chystá se snad na trh vstoupit nový, levnější operátor? Nebo je to snad placená reklama mobilních operátorů?, která má vzbudit davové šílenství slev chtivých Čechů?  

Internetovými medii proletěla zpráva o tom, že někteří mobilní operátoři nabízí neomezený tarif za neuvěřitelnou cenu. Nejdříve se objevila zpráva o tom, že neomezený tarif nabízí Telefónika. Po obědě už medii proběhla zpráva, že i Vodafone se přidal, dokonce nabízí tento tarif o pár korun levněji. Operátoři prý šílí, protože zákaznické linky jsou přetížené, lidé berou útokem prodejny, aby také dostali ten úžasný tarif a já se jenom ptám. Co za tím stojí? Chystá se snad na trh vstoupit nový, levnější operátor? Nebo je to snad placená reklama mobilních operátorů?, která má vzbudit davové šílenství slev chtivých Čechů?

Po dlouholetých zkušenostech s českými mobilními operátory, kteří by si nechali pro korunu vrtat koleno, bych se už nedivila ničemu.  A nový mobilní operátor, ten by vůbec nebyl na škodu. Třeba by se ty naše mobilní „hvězdy“ poučily, tak jako české dráhy při vstupu nové konkurence na trh, a začaly by si svých zákazníků konečně doopravdy vážit.

Možná by je nová konkurence naučila, že hýčkat zákazníky neznamená dát jim slevu až když se chystají odejít ke konkurenci (což je mimochodem technika záchrany mnoha společností) nebo jim nabídnout telefon zdarma po dvou letech nejen ve chvili, kdy zákazníkovi končí smlouva a je zde riziko, že odejde, ale třeba průběžně  po splnění každých dvou let s nárokem přijít si pro telefon i po třech letech.  Je to opravdu výsměch, když vám operátor sdělí, že máte nárok na telefon zdarma po dvou letech využívání služeb a dva měsíce poté, co jste si prodloužil nebo vám automaticky prodloužili smlouvu ( v případě, kdy jste telefonu zdarma nevyužili hned) vám řeknou, že už na telefon nárok nemáte. Kdyby raději rovnou řekli, že telefon zákazník dostane jen při podpisu smlouvy.  Zkrátka to, že máte dvě koruny nedoplatek na paušalu vám  oznámi hned ve třech dopisech, ale to, že máte na něco nárok,  si raději nechají pro sebe. Kež by automaticky dělali i ty věci, které jsou dobré pro zákazníka.

O tom, že vymáhají platbu za paušal po lidech, kteří jsou několik mesíců po smrti nebo dovolí, aby prodejci paušalu oblbovali staré lidi a vnucovali jim ne jeden, ale rovnou dva paušaly, ketré mimochodem tito lidé ani nepotřebují, o tom raději pomlčím. Je toho zkrátka hodně, co nám tito operátoři vyvádějí a rozhodně by si zasloužili, aby jim to někdo pěkně vytmavil…Protože, co si budeme vykládat, tento nový,  super-úžasný tarif  funguje  všude jinde ve světě již nějaký ten pátek, a co se ceny týká, tak máme tady v Česku ještě co dohánět. I přes kurz eura jsou tarify v Evropě jsou mnohem levnější.

 

Autor: Jana Divinová | pátek 12.4.2013 18:27 | karma článku: 44,80 | přečteno: 20180x
  • Další články autora

Jana Divinová

Kdo si počká, ten se dočká

19.9.2013 v 14:25 | Karma: 14,26

Jana Divinová

Všechno bude prostě skvělé

19.7.2013 v 17:44 | Karma: 9,06

Jana Divinová

Klient snese všechno?

18.7.2013 v 16:07 | Karma: 8,68