Pro 57 % mladých francouzských muslimů je právo šaría důležitější než republika

Kde jsme asi udělali chybu? Ptá se pan Schwarzenberg, paní Šojdrová a další liberálové, když sledují zprávy z posledních týdnů, které poněkud boří pohádkový mýtus, že dobrý skutek je po zásluze odměněn.

V Rakousku, které nám pan Schwarzenberg dává jako vzor úspěšné integrace migrantů, zabíjí muslim, jehož rodiče přišli z Makedonie.  Ve Francii je nejprve zabit učitel, který se snažil svým žákům vysvětlit co je to svoboda projevu a posléze tam „sirotek“ z Tuniska jde doslovně po krku katolickým věřícím v kostele. Dobrá, řekněte si, jsou to ojedinělé výstřelky, ostatní muslimové se chovají ke svým novým domovinám loajálně, respektují naše hodnoty, ctí zákony a chtějí se integrovat do naší společnosti, ale je tomu opravdu tak? Dnes by na Echu 24.cz zveřejněn průzkum, který poukázal na fakt, že 57 % mladých francouzských muslimů dává přednost právu šaría před sekulárními republikánskými hodnotami na kterých je novodobá Francie postavena. Varování? Ne alarm, který nás má probudit z liberálních snů o pohodovém žití s muslimy, o jejich bezproblémové integraci. Jak je vidět z posledních reakcí, tak dnes již snad alespoň i části politiků dochází, že je nutno radikálně změnit přístup k nelegální migraci, k neziskovkám, které se staly pašeráky lidí, ke spřáteleným zemím z oblasti Blízkého východu, které financují islámské duchovní v Evropě, kteří šíří nenávist k našemu způsobu života a naší kultuře.

Budovatelé společné Evropy měli vizi o tom, jak proměnit starý kontinent nejen v nějakou zónu volného obchodu, ale i v příklad toho, že lidé různých národů mohou žít spolu v míru, v soustátí, které svým obyvatelům vytvoří dobré místo pro život. Pomoc lidem v zemích, kde zuří války, které jsou zasaženy přírodními katastrofami, či hladomorem je jistě potřebná, ale má smysl přenášet problémy z těchto nestabilních zemí do Evropy a přetvářet tak dobré místo pro život v další nestabilní región? Máme dovolit např. Saudské Arábii, či Turecku, aby svou politikou podrývali naši kulturu, náš způsob života? Kde jsou sliby politiků, že budou vyhošťováni ti, kteří nedostanou azyl, ti kteří hrubě porušují naše zákony, ti kteří radikalizují své souvěrce? Proč muslimští migranti nehledají nový domov v bohatých muslimských státech? Matěj Stropnický ve své eseji - Obnova plebejského spojenectví napsal, že podpora migrace se stala novým Tibetem, že boj za ní dovoluje zapomenout na vše ostatní a ze svého svědomí udělat soudce svědomí konkurenčních. Tedy v podstatě to, že migraci a ústupky islámu musíme činit bez ohledu na následky, bez ohledu na zodpovědnost, i když se to příčí zdravému rozumu. Nepodléhejme ale liberálním pohádkám a připusť me si, že je část konat, i když by to mělo stát značné finanční prostředky a nutnost přijmout mnoho nepopulárních opatření dopadající nejen na běžné občany, ale i firmy a banky, které investují, či prodávají své zboží do muslimských zemí.

Zdroje:

Migrace: Schwarzenberg odsoudil Středoevropany (Právo 2. 11. 2020)

Miloš Balabán – Nepřítel za branami (Právo 30. 10. 2020)

https://echo24.cz/a/SBm85/buducnost-francie-pro-57--mladych-muslimu-je-pravo-saria-dulezitejsi-nez-republika?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.lppartner&dop_ab_variant=null

Autor: Aleš Merta | sobota 7.11.2020 18:59 | karma článku: 36,04 | přečteno: 1139x