Změna oblíbenosti politických stran na Facebooku-02/2011 až 02/2014

Sociální sítě na internetu, reprezentované především webem Facebook, jsou zmiňovány, jako významný faktor při oslovování voličů. Následující graf zobrazuje aktuální sílu a trend mediálního oslovování jednotlivými politickými stranami v ČR na Facebooku.

V grafu je pro 16 nejvýznamnějších politických stran vyneseno vždy 7 sloupců, znamenajících celkovou oblíbenost dané politické strany, v půlročních intervalech od první z února 2011 po sedmou z února 2014, pro kterou je vynesena také číselná hodnota. Suverenita se v posledním půlroce přejmenovala na Česká suverenita a její nový profil dosahuje oblíbenosti 315.

Oslovování pomocí Facebooku má tedy v únoru 2014 podobu:

 

Čtěte také na podobné téma:

TOP10 na LinkedIN 2013 - firmy a politické strany v ČR

Autor: Josef Zbořil | pondělí 3.2.2014 20:49 | karma článku: 16,50 | přečteno: 668x