- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musím říct, že v nepřeberném množství reklam, které mě ( dost často tupě) přesvědčují o tom, jak mám být šťastný... Patřily vždy reklamní kampaně na Kofolu k těm, u kterých jsem se bavil.
Ostatně i díky nim se povedlo tohle "retro" dostat do ruky mladším generacím, které se většinou nad naší Husákovskou nostalgií nedojímají.
Letošní příchuť Vánoční limitované edice se ale nepovedla.
Pominu skutečnost, že pitím tekutého cukru nedělá nikdo svému tělu dvakrát dobrou službu...
Přesto se samozřejmě Kofola do rukou dětem a dospívajícím dostane. ( Ne z tohoto se nehroutím. Při dostatečném energetické výdeji a respektování pravidla, že se jedná o občasný pamlsek, ne jediný příjem tekutin, které dítě má.... Se asi skutečně neděje nic hrozného..)
Nicméně naladit nápoj, který se ve velké míře dostává do rukou adolescentů rumovou příchutí.... Mno, to je dost velké šlápnutí vedle a nic na tom nemění alibistická prohlášení představitelů značky....
Každá generace si musí projít objevováním zakázaného ovoce. To ostatně patří k období dospívání a většina z nás na dobrodružství těch okamžiků vzpomíná ještě dávno poté.
Nevidím ale žádný rozumný důvod, proč dělat u pubošů chlastu reklamu.
Nepije se u nás totiž zrovna málo. Kdo chce může si ostatně u dalšího odkazu počíst. Stres z informací, které se na nás horem , dolem valí v posledních letech a které v posledních měsících a týdnech doslova gradují... Vrhá navíc čím dál víc z nás do náruče depresí. Alkohol z nich není cestou ven. V žádném věku.
https://www.drogy-info.cz/zprava-o-zavislostech/souhrnna-zprava-o-zavislostech-v-cr-2022/#alkohol
Takže já se budu těšit na nějakou další vtipnou reklamu a laskavější produkt. Protože " Když ji miluješ, není co řešit..."
Další články autora |
Hamr, okres Jindřichův Hradec
4 890 000 Kč