Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Právě jsem se vrátila z Rakouska a řeknu vám, byl to šok. Je až k pláči, jak máme všechno otlučené, nedodělané, socialistické. V Rakousku je všechno dotažené do konce, "ťip-ťop", funkční, dobře vymyšlené pro pohodlí lidí, při plném respektování přírody. Skoro lituji, že nás Masaryk ze svazku s Rakouskem vyvázal. Určitě bychom dnes neřešili prkotiny typu Trojská lávka.

3 0
možnosti
PM

P80e22t91r 78M82o53o77s

25. 7. 2020 11:43

Uvedu další příklad. Nedávno byl uzavřen mostek z roku 1896 přes skalní zářez, ve kterém vede stávající stopa koridorové železniční tratě Praha - České Budějovice. Je to v katastru obce Střezimíř na České Sibiři. Prostě se stalo, že vlivem zvýšeného provozu přes mostek (šotouši? stavba?) vypadlo několik kamenů z pilíře a most byl následně uzavřen i pro pěší a cyklisty (!) Uplynulo pár týdnů, vypadlé kameny byly vráceny zpět na své místo, pro vlaky byla pod mostem zrušena pomalá jízda, o znovuzprovoznění, respektive o náhradě stávajícího mostu novým o šířce dvou jízdních pruhů se zatím ani neuvažuje! A to uzavřený most prakticky odřízl obec Střezimíř od obcí Stupčice a Mezno a tím zkomplikoval případnou náhradní autobusovou dopravu, jelikož nějaká ta výluka během 2 let výstavby koridoru ještě přijde.:-/Rv[>-]

0 0
možnosti
Foto

To, co se u nas deje, je naopak pravy opak mafie ... Mafie neni jen o lumparnach, ale predevsim o poradku a radu

1 0
možnosti
VF

A co takový Libeňský most o opravě nebo stavbě nového se mluví od roku 2004 a doposud nic. Až se do něj za možná 3 roky hrábne zjistí źe to nepůjde a stejně se bude stavět nový. To vidím min na 5 let bez mostu, protože se budou dohadovat jestli to polorozpadlé veledílo přeci jen nepůjde opravit.

1 0
možnosti
Foto

Myslím že samotná - ,,fyzická" stavba by byla možná také za takovou dobu - bohužel -až příliš možností ,,demokracie" dává prostor pro všechny možné i nemožné zájmové skupiny - se odvolávat tak dlouho dokud na tom nebudou mít všichni svůj díl.

2 0
možnosti
JR

J60a65n 53R84á41ž

24. 7. 2020 19:46

Ve stavebnictví se u nás nedá divit ničemu. Např. soud zastaví dva měsíce před zahájením realizace miliardovou stavbu na základě napadení zadávacích podmínek výběrového řízení malinkatou firmou z Východního Slovenska, která se vůbec toho výběrového řízení neúčastnila a ani z objektivních důvodů účastnit nikdy nemohla.

A když se seznámíte s argumenty odpůrců dostavby D1 obchvatem Přerova nebo jakými argumenty jsou podloženy dlouhá léta úspěšné žaloby na výstavbu dopravně důležitého propojení Hodonína a Kyjova rychlostní komunikací, tak se ani smát nemůžete, jen tiše zuřit. Atd....Atd.

O problémech a nekonečných stížnostech kdekoho(!!) provázejících dokončení posledních cca 25km dálničního propojení D1 a rakouské dálnice A5, která je už u Mikulova , by se např. mohla napsat sága.

Srovnávat naše tempo výstavby důležitých dopravních staveb s např. Čínou, není vhodné, ale srovnat jak se staví v Polsku a u nás, je na místě. V tom srovnání těžce propadáme.

2 0
možnosti
LE

No, když se podíváme i jinam, než na mosty, stačí mrknout na obrázek hotelu Imperial ve Varech. I u nás jsme už v minulém století! dokázali postavit tenhle hotel včetně přístupové cesty za 2 - slovy dva! - roky. Tedy, začátkem minulého století. 1910 - 1912.

1 0
možnosti
FM

Netřeba srovnávat s tak impozatními díly jako jsou mosty v Millau, Janově nebo na Krym. Stačí jet kudykoliv na jih k moři, přejedete hranice do Česka a dělá se vám mdlo nebo zvedá kufr.

2 0
možnosti
LJ

Nejsem fanda tehle vlady, ale s tim mostem ve francii jste to dost prehnal (s tim italskym ne :-)). Ve francii to opravdu staveli tri roky, ale sest let jim trvala priprava.

1 0
možnosti
JR

J52a25n 98R57á52ž

24. 7. 2020 19:58

Někde jsem četl, že průměrná doba přípravy velké dopravně inženýrské stavby u nás je dvanáct let.

PS. Také nejsem fanda této vlády, ale za to nemůže. Mocná stavební a zelená loby je u nás neobvykle silně zakořeněná a jak k tomu určené úřady , tak i soudy jim jdou až nepochopitelně na ruku. Zcela nesmyslná stížnost, například na nějaké nicotné formální pochybení, je schopno zastavit stavbu nebo odložit její realizaci, či dokončení o několik let. Brňáci by mohli vyprávět , jak se o několik let odložilo povolení k užívání již dokončené stavby jedné části městského okruhu obstrukcemi jednoho fanatika.

1 0
možnosti
AK

No ty už máme dobrých 30let.Jenže to nechce nikdo slyšet.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3082x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám