Zbytečně hysterická reakce pana Brauna na incident francouzského prezidenta

Reakce pana Brauna na údajný hysterický záchvat francouzského prezidenta je sama o sobě excelentní ukázkou hysterie

            „To mi tam v té všivé Judeji nejvíc chybělo.

Pořádná koupel!

Ti obřezaní barbaři se tam vůbec nekoupou, jenom ženské, po menstruaci si vlezou do vody, a pak zase měsíc nic,“ odfrkl si Sextus Julius Severus, když se s neskrývanou rozkoší ponořil v císařských lázních do teplé vody.

„Ano, koupel působí na lidské zdraví velmi příznivě, Seneca dobře věděl, proč se podřezává ve vodě,“ přitakal císař Hadrián a dodal, „tak té nepříjemné záležitosti v Judeji je definitivně konec?“

„Konec. Definitvně,“ přikývl Sextus Julius, ponořený až po hlavu ve vodě.

„To jsem rád, že to máme z krku,“ oddechl si císař a zamyšleně dodal, „divní národ, ti Židé!

Považují se za vyvolený národ a vůbec se nekoupou!

Tvrdí o sobě, že jsou vzdělaní a kulturní a přitom nemají žádnou kulturu.

Znáš nějakého židovského básníka?

Nebo sochaře?

Viděl jsi někdy nějakou židovskou divadelní hru?

Četl jsi nějakou židovskou knihu?

Slyšel jsi o nějaké židovské filosofii?

Jenom se pořád nimrají v té své Tóře a hádají se, kdo z nich těm blábolům víc rozumí. Vůdce svého povstání považují napřed za Mesiáše, a když je povstání potlačeno, tak ho začnou proklínat a prohlašovat za lháře.

A ta jejich obřízka?

Z člověku je toho na zvracení!

Opravdu divný národ.

Ale naštěstí je ta jejich otázka konečně vyřešena. Takže jeruzálemský chrám je zbořený?“

„Ano, zbořený.

Hnusnější svatyni jsem nikdy neviděl,“ zašklebil se Sextus Julius.

„Nechám postavit na tom místě Jupiterův chrám.

A z toho všivého a smradlavého Jeruzaléma udělám civilizované město a Židům do něho zakážu vstup, do všech jeho částí, kvůli bezpečnosti římských občanů, aby na ně židovští teroristé neútočili šroubováky, nebo po nich neházeli kameny.

Ale hlavně tam nechám vybudovat pořádné lázně,“ prohlásil císař Hadrián a pokračoval, „a krom toho všeho zakážu i to jejich ohavné náboženství.

Žádný Žid nesmí vlastnit tóru. Jenom jim ty bláboly zatemňují mozky, pak si myslí, že jsou víc než my, Římané.

A obřízka?

Každý Žid, který nechá obřezat své dítě, ať je ukřižován stejně tak, jako ten jejich král před sto lety, už nevím, jak se jmenoval.“

„Ježíš,“ řekl Sextus Julius.

„Ne, Jidáš?“ podivil se císař.

„Myslím, že Ježíš,“ odpověděl Sextus Julius.

„Ježíš, nebo Jidáš,“ mávl rukou císař a pokračoval, „s teroristy se člověk nesmí mazat. Humánnost, to je cesta do pekel, jen si vzpomeňme, jak skončila Evropská unie!

Rodině každého židovského teroristy musí být rozbořen dům.

Já jim dám!

Jo, abych nezapomněl, od teď už není Judea Judeou, ale Palestinou!

Jen ať se Židé hezky smíří s tím, že naděje na jejich samostatný stát vzala za své.“

„Kdo seje vítr, ten sklízí bouři,“ přikývl Sextus Julius a dodal, „všechny tvé rozkazy budou splněny, Judea, tedy vlastně Palestina přestane být sudem střelného prachu, ohrožující celé impérium. Potřebujeme mít legie na východní hranici impéria a ne v nějaké řiti.“

„Přesně tak, potřebujeme legie na východní hranici, abychom mohli napadnout Rusko a zmocnit se jeho surovin,“ přikývl císař, ale pak se najednou zamyslel, „poslyš, ale nejsem já vlastně antisemita?“

„Antisemita?

Jak jsi na to přišel, imperátore?“ podivil se Sextus Julius.

„No, potlačil jsem jejich povstání, nechal popravit židovské teroristy, zbořil jim ten jejich chrám, přejmenoval Judeu na Palestinu“ namítl.

„Ne, to není antisemitismus, nemůžeš přece, jako imperátor, nečinně přihlížet tomu, jak židovští teroristé vraždí občany impéria na jeho vlastním území.

Víš ty ale, kdo je třeba antisemita?

Antisemita ti je například takový Macron. Teď byl v Jeruzalémě, a když vcházel do kostela, který patří Francii, Jeruzalém přece jeden čas ovládali templáři, kteří měli sídlo ve Francii, křesťanští rytíři, kteří se nemazali ani s muslimy, ani s Židy, tak z něho vykázal židovského policistu. Prostě ho anglicky požádal, aby opustil kostel, celé to trvalo asi minutu. Mluvil přitom o nějakých pravidlech.“

„O pravidlech?

Fuj, takový antisemitský hnus!

Mluvit o pravidlech a ještě anglicky, vždyť ten nebohý židovský policista kvůli němu nasazoval život.

To svět neviděl, takový antisemitismus, a přitom je Emanuel jméno hebrejského původu, znamená bohu milý.

Nu, řeknu ti, dobře jsem udělal, že jsem ten jeruzalémský chrám nechal zbořit, aspoň nejsem antisemita,“ řekl císař Hadrián a dodal, „tak to by myslím stačilo.

A teď rychle do páry!

Ta nám udělá taky dobře!“

Císař i jeho nejlepší vojevůdce se přemístili do páry, protože parní lázeň, to je vskutku náramná věc, v ní by se cítil jako v nebi i sám Jehova.

 

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 23.1.2020 18:40 | karma článku: 17,32 | přečteno: 553x