Když prodavačce je to „dvě“

Znáte to,  když jen tak pronesete „mě je to jedno“ a ten druhý „mě dvě“?  Tak taková odpověď je celkem vtipná v případě, že se jedná o přátele, partnery v lehké hádce nebo děti na pískovišti. Tedy do chvíle než se začnou mlátit kyblíčkama  do hlavy.

Když ale tuto odpověď slyšíte od prodavačky,  v  nejmenovaném supermarketu (s modrožlutým logem)  při placení za nákup, tak co na to říct?

Stalo se to takto.

Při nákupu v relativně, do té chvíle, oblíbeném nepřeplněném obchodu na Andělu jsem se rozhodla urychlit celý nákup využitím samoobslužné pokladny.  Zatím vždy můj kontakt s robotickou pokladní proběhl rychle a bez problému. Bohužel ne tentokrát.

Přístroj na mě mile hovořil  (a byl jediný při tomto nákupu) a nákup za 43 Kč byl načten rychlostí blesku.  Na výzvu vložte peníze nebo zadejte typ platby jsem bezelstně vložila 50 Kč  na pás pro kovové mince.

A najednou se to stalo.

Přístroj blikal, pípal a odmítal další spolupráci.  Vedle stojící prodavačka, která koukala na  druhou „robotickou“ pokladní  se ani neotočila. Proč taky, vždyť je tam jenom zákazník.

Chvíli jsem tedy čekala a pořád nic. Nakonec se mi prodavačku podařilo zavolat.

Bez pozdravu, bez výrazu, strčila do stroje klič a restartovala nákup.

„Musíte znova“ zavelela a odkráčela.  Co na tom že jsem platbu už provedla. 

A tak jsem čekala znova, prodavačku opět zavolala s tím, že už jsem zaplatila.

„No asi ne, když nic nevypadlo“ dostalo se mi odpovědi s pronikavým pohledem vězenkyně 3. nápravné za vraždu.  Možná ji ale teprve plánovala – na mě.

Nedala jsem se.  „Ne, ne, dala jsem tam padesátikorunu.“

Prodavačka dvakrát opakovala svou, že rozhodně ne, když nic nevypadlo.

Zmocnil se mě mírný vztek a říkám: „tak ten stroj přepočítejte, mně je to jedno, mám času dost“.

„Mně je to dvě“ zkonstatovala prodavačka a opět za hodnou chvíli otevřela robotickou pokladní a vytáhla zaseknutou padesátikorunu.

Přiznávám, jsem slaboch. Měla jsem v tu chvíli odejít se svými penězi a nechat tam nákup za 43,- Kč.

Neudělala jsem to.

Ale příště už budu připravena. Když Albertu je to dvě, mě tam už dlouho neuvidí.

Přidám jednu zkušenost od nezávislého pozorovatele u jiného Alberta (převzato tak, jak autor příspěvku napsal na FB - Odposlechnuto v Praze):

Před chvílí u karlínskýho Alberta - epická věc:

tři zaměstnanci tam každej den postávají a vyhulujou - takovej týpek, asi skladník... a dvě pokladní

nějakej pán tam šel okolo a řekl jim něco jako že tohle je ostuda a že by se měli stydět
skladník: "hled si svýho, ####"
ten kolemjdoucí se zeptal jedné té pokladní "vy jste vedoucí prodejny, že?"
ona: "mm-hmm"
a kolemjdoucí jim řekl "tak si oba sbalte věci a vypadněte, dávám vám výpověd"
a té třetí řekl "típni ten vajgl a běž něco dělat" ... on to byl fakt nějakej jejich nadřízenej.

Autor: Nikol Syrovátková | pondělí 7.4.2014 13:48 | karma článku: 37,88 | přečteno: 9503x
  • Další články autora

Nikol Syrovátková

Plnit si sny – New York

11.2.2019 v 7:30 | Karma: 22,52