- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč chtějí moje mobilní číslo na to, abych vyhrála, nestačí jim e-mail jako jiným soutěžím? Nestačí, protože přes e-mail by z každého účastníka nedostali 40,- nebo 50,- Kč za odeslanou ale i přijatou sms kterých může být neomezené množství! Dle všeobecných podmínek "výherní" firmy, které uvádí na svém webu.
A tak, jsem si přečetla podmínky služby, které říkají:
TOTO NENÍ PŘEDPLATITELSKÁ SLUŽBA
Hrajte tuto hru pomocí svého mobilu, 50 Kč (včet. DPH) / odeslanou zprávu. Dostupné pomocí všech telefonů. Vítězem bude účastník s nejvyšším počtem získaných bodů při ukončení této akce. Soutěž končí 8. února 2012 à 23 h 59. Toto je celosvětová akce. Svou účastí potvrzujete, že souhlasíte s Obchodními podmínkami, máte trvalé bydliště v České republice, je vám nejméně 18 let a jste oprávněným vlastníkem účtu a/nebo máte souhlas vlastníka účtu.. Služba není spojena, sponzorována ani propagována žádným z uvedených produktů nebo prodejců. Obchodní značky, značky služeb (service mark), loga (mimo jiné včetně jednotlivých názvů produktů a jmen prodejců) jsou majetkem jejich příslušných vlastníků.
Název firmy, která se snaží z důvěřivých soutěžících vytáhnout nějakou tu korunu, jsem vymazala, nebudu jim ještě dělat reklamu.
A tak si říkám, kolik někdo zaplatí za účast v „soutěži“, než přestane být důvěřivý a opravdu si přečte, proč a komu poskytuje nejen své údaje, ale také mobilní číslo? A za jak dlouho opět uvidíme několik desítek nebo stovek podvedených v TV, kteří si stěžují na vysoké účty za mobilní služby, které neobjednali a netušili že „hrají“ pouze se svým bankovním účtem.
Toto je jen aktuální případ, o kterém by se měli dozvědět i další, aby si rozmysleli, jestli jim odpověď na otázku „co roste na stromě – jahoda nebo banán“ stojí za jejich mobilní číslo a několik desítek nebo spíše stovek korun věnovaných firmě, která se tváří že vám dá výhru, ale jediný kdo vyhraje bude „vykuk“, který si celou akci vymyslel.
PS: Na stromě neroste ani banán, protože banány rostou na banánovníku, který vypadá jako palma, ale ve skutečnosti je to vytrvalá bylina. A tak jako je „soutěžní“ otázka mimo realitu, je i vaše výhra nereálná!
Podle toho co píše provozovatel "hry", Tesco v tomhle nejede! "Vykuk" si pouze "půjčil" jeho logo, jméno a design aby vypadal důvěryhodně.
Další články autora |
Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...