- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem ten pravý reklamožrout, ale některé reklamy mě neminou. Reklamu dělím na vtipnou, dobrou, blbou a trapnou.
Co je cílem reklamních agentur a zadávajících firem? Zaujmout. A je pravda, že i trapná reklama zaujme.
Tu aktuální „nadsázkovou“ vánoční v TV na Tuzemský rum Božkov jsem viděla několikrát. Při prvním zhlédnutí mi nějak nedocházelo co tím chtěl „básník“ říct. Při dalším jsem dávala víc pozor a zaujala mě snad pouze tím, že ve mně vyvolala pocit „tohle si fakt nekoupím“. Na první pohled nejasná, na druhý hloupá a na třetí trapná. A to se říká, že do třetice všeho dobrého.
Nevím jak ostatní „cílové skupiny“, ale ač nejsem nijak radikální feministka (a rozhodně si nemyslím že je toto slovo nadávka), tato reklama se v mém žebříčku řadí k těm trapným.
A tak i když rum je v zimě v čaji fajn, ten božkovský tam mít nebudu.
Účel je vlastně splněn, zaujal si natolik že si se ocitl i zde :)
zdroj: mediaguru.cz
Další články autora |
sídl. Hůrka, Kralupy nad Vltavou, okres Mělník
3 800 000 Kč