Božkove, neber si to osobně

já si taky tvou novou TV reklamu osobně neberu. I když ................................

Nejsem ten pravý reklamožrout, ale některé reklamy mě neminou. Reklamu dělím na vtipnou, dobrou, blbou a trapnou.

Co je cílem reklamních agentur a zadávajících firem? Zaujmout. A je pravda, že i trapná reklama zaujme.

Tu aktuální „nadsázkovou“ vánoční v TV na Tuzemský rum Božkov jsem viděla několikrát. Při prvním zhlédnutí mi nějak nedocházelo co tím chtěl „básník“ říct. Při dalším jsem dávala víc pozor a zaujala mě snad pouze tím, že ve mně vyvolala pocit „tohle si fakt nekoupím“. Na první pohled nejasná, na druhý hloupá a na třetí trapná. A to se říká, že do třetice všeho dobrého.

Nevím jak ostatní „cílové skupiny“, ale ač nejsem nijak radikální feministka (a rozhodně si nemyslím že je toto slovo nadávka), tato reklama se v mém žebříčku řadí k těm trapným.

A tak i když rum je v zimě v čaji fajn, ten božkovský tam mít nebudu.

Účel je vlastně splněn, zaujal si natolik že si se ocitl i zde :)

 

 

 

 

 

 

 

zdroj: mediaguru.cz

 

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Nikol Syrovátková | sobota 24.11.2012 1:55 | karma článku: 7,90 | přečteno: 1058x
  • Další články autora

Nikol Syrovátková

Plnit si sny – New York

11.2.2019 v 7:30 | Karma: 22,52