150% spokojenost jejich cíl

O tom jak jeden „seriozní“ slevový web jedná s nespokojenými zákazníky - část druhá.

Když jsem psala svůj včerejší článek o nejmenovaném slevovém webu, netušila jsem, že přijde na řadu druhý díl. A je to tady. Rozhodla jsem se, že nebudu pouze naznačovat a nutit čtenáře aby si název tohoto „seriozního“ webu našel sám. 

Stojí přece za to odhalit někoho, kdo se snaží o spokojenost zákazníka na 150%. Ostatně jak by ne, už z názvu tohoto webu je to přece patrné.  Se slevami z Nebeslev.cz se člověk musí dostat do nebe, i kdyby on sám věděl, že tomu tak není.

A tak, když se odváží nějaký zákazník slevy,  kterou aktuálně nabízí informovat ostatní o tom, že tato služba v minulosti nebyla zcela v pořádku, bezostyšně komentář smažou a ještě tvrdí: 

Linda 14:35, 21.07.2011

Dobrý den, můžu někde vidět ukázku Vaší práce? Nikde jsem nenašla fotogalerii. Děkuji!

Nebeslev.cz 17:16, 21.07.2011

Dobrý den, ukázky práce jsou k vidění ve studiu, fotografie mohou být nic neříkající a zavádějící. Na toto studio máme jen kladné reference z předchozích akcí, proto bylo opět zařazeno.

 

Proč by si měl zákazník který má zájem o nabídku tuto nabídku nejdříve koupit a až pak zjistit že mu třeba nevyhovuje?

Proč negativní reakce bývalých klientů jsou mazány?

Proč se tento slevový web snaží o image 150% spokojenosti klientů?

 

Do Nebeslev.cz jsem napsala e-mailem dotaz na  zmíněnou záležitost. Osobně bych se na 150% vsadila že odpovědi se nedočkám … tady jde přece o image a ne o zákazníka.

Autor: Nikol Syrovátková | pátek 22.7.2011 13:02 | karma článku: 9,52 | přečteno: 1545x
  • Další články autora

Nikol Syrovátková

Plnit si sny – New York

11.2.2019 v 7:30 | Karma: 22,52