- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsem psala svůj včerejší článek o nejmenovaném slevovém webu, netušila jsem, že přijde na řadu druhý díl. A je to tady. Rozhodla jsem se, že nebudu pouze naznačovat a nutit čtenáře aby si název tohoto „seriozního“ webu našel sám.
Stojí přece za to odhalit někoho, kdo se snaží o spokojenost zákazníka na 150%. Ostatně jak by ne, už z názvu tohoto webu je to přece patrné. Se slevami z Nebeslev.cz se člověk musí dostat do nebe, i kdyby on sám věděl, že tomu tak není.
A tak, když se odváží nějaký zákazník slevy, kterou aktuálně nabízí informovat ostatní o tom, že tato služba v minulosti nebyla zcela v pořádku, bezostyšně komentář smažou a ještě tvrdí:
Linda 14:35, 21.07.2011
Dobrý den, můžu někde vidět ukázku Vaší práce? Nikde jsem nenašla fotogalerii. Děkuji!
Nebeslev.cz 17:16, 21.07.2011
Dobrý den, ukázky práce jsou k vidění ve studiu, fotografie mohou být nic neříkající a zavádějící. Na toto studio máme jen kladné reference z předchozích akcí, proto bylo opět zařazeno.
Proč by si měl zákazník který má zájem o nabídku tuto nabídku nejdříve koupit a až pak zjistit že mu třeba nevyhovuje?
Proč negativní reakce bývalých klientů jsou mazány?
Proč se tento slevový web snaží o image 150% spokojenosti klientů?
Do Nebeslev.cz jsem napsala e-mailem dotaz na zmíněnou záležitost. Osobně bych se na 150% vsadila že odpovědi se nedočkám … tady jde přece o image a ne o zákazníka.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!