Další evropská Potěmkinova vesnice

Evropská agentura pro životní prostředí (EEA) oznámila, že loni se průměrné emise CO2 všech nově vyrobených automobilů pro evropský trh pohybovaly na 119,6 g/km, což bylo o tři procenta méně než v roce 2014.

Ve zprávě se agentura sice přiznala, že jde jen o teoretické hodnoty, které jsou založeny na velmi nepřesném laboratorním měření. I podle EEA se reálné emise moderních aut pohybují někde o 30 až 40 procent výše.

Holá skutečnost podle nedávných nezávislých měření je bohužel ještě horší, emise v běžném provozu dosahují hodnot i o 100% vyšších.

Pomalu ale jistě, začíná "elita" EU žit ve svém Štrasbursko-Bruselském virtuálním světě, kde reálný život a hodnoty nahrazují vhodně vypracované tabulky, které bez problému splňují přání komisí a parlamentu, jak by Evropa měla teoreticky vypadat a fungovat.

Pokud se vhodně nastaví metodika emisních zkoušek (např. při vypnutém motoru) mohla by se EEA už příští rok dostat i na nulové hodnoty emisí.

To znamená, že tabulkově náš sociálně inženýrský Brusel lehce a bezproblémově zvládnul již řecký bankrot, ekonomickou krizi, snižuje emise kde se dá a migrační krizi za EU "vyřeší" Turecko.

Nejvýraznější úspěch EU v praxi - podařilo se na polích prosadit pěstování zelených paliv místo obilí.

Přes výše uvedené si myslím, že Evropská unie má smysl, ale musí fungovat na racionálních, především ekonomických základech a s lidmi, kteří mají inteligenci nad určitou hranicí a dokáží svůj mozek používat. Obávám se, že mezi ně nepatří většina členů stávajících komisí EU ani vedení parlamentu EU, kteří se sice vzájemně ujišťují o své neomylnosti, ale výsledky jejich řízení a směřování EU jsou cestou na periferii světa.

Otázka zní: jak co nejrychleji vypustit líným kaprům zabahněný rybník???

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Jiří Stržínek | pátek 15.4.2016 17:37 | karma článku: 23,75 | přečteno: 630x