- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve zprávě se agentura sice přiznala, že jde jen o teoretické hodnoty, které jsou založeny na velmi nepřesném laboratorním měření. I podle EEA se reálné emise moderních aut pohybují někde o 30 až 40 procent výše.
Holá skutečnost podle nedávných nezávislých měření je bohužel ještě horší, emise v běžném provozu dosahují hodnot i o 100% vyšších.
Pomalu ale jistě, začíná "elita" EU žit ve svém Štrasbursko-Bruselském virtuálním světě, kde reálný život a hodnoty nahrazují vhodně vypracované tabulky, které bez problému splňují přání komisí a parlamentu, jak by Evropa měla teoreticky vypadat a fungovat.
Pokud se vhodně nastaví metodika emisních zkoušek (např. při vypnutém motoru) mohla by se EEA už příští rok dostat i na nulové hodnoty emisí.
To znamená, že tabulkově náš sociálně inženýrský Brusel lehce a bezproblémově zvládnul již řecký bankrot, ekonomickou krizi, snižuje emise kde se dá a migrační krizi za EU "vyřeší" Turecko.
Nejvýraznější úspěch EU v praxi - podařilo se na polích prosadit pěstování zelených paliv místo obilí.
Přes výše uvedené si myslím, že Evropská unie má smysl, ale musí fungovat na racionálních, především ekonomických základech a s lidmi, kteří mají inteligenci nad určitou hranicí a dokáží svůj mozek používat. Obávám se, že mezi ně nepatří většina členů stávajících komisí EU ani vedení parlamentu EU, kteří se sice vzájemně ujišťují o své neomylnosti, ale výsledky jejich řízení a směřování EU jsou cestou na periferii světa.
Otázka zní: jak co nejrychleji vypustit líným kaprům zabahněný rybník???
Další články autora |