- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Máme léky na spaní, na povzbuzení, uvolnění střev proti zácpě i průjmu, dokonce i proti prdům. Na chřipku a nachlazení je jich tolik, že když zajdu do lékárny, nevím co opravdu zabere. Možná by stačil jen klid na lůžku a čaj. Na jaký problém si vzpomenu, je na něj „lék“. Současné reklamy jsou obrázkem, kde se opravdu v současnosti vydělává. Reklamy v hlavním vysílacím čase jsou hodně drahé.
Člověk, který neví nic o podvědomí, nebo o opravdovém působení reklam si myslí, že ji jednoduše „vypustí“ a výrobek nebude kupovat. Omyl!
Každá rodina má doma spousty prášků a jejich pojídání se stává normální. Kdysi byly představy, že i jídlo budeme nahrazovat pilulkami. Ale opak se stává pravdou. Ve všech televizích se objevují v různých vysílacích časech kuchaři a nabízí skvělé recepty a návody jak si zpříjemnit svůj jídelníček.
V lékárnách stouply tržby za doplňky stravy více než dvojnásobně. Zeleninu a ovoce, které je v dnešní době všude dostatek nahrazujeme vitamíny. Je to začarovaný kruh a možná i zvyk. Žádná vědecká autorita zatím nedokázala vysvětlit, jestli pojídání jakéhokoli vitamínu výrazně zlepší zdravotní stav. Co, nebo kdo je příčinou?
Další články autora |