Chemické řešení problémů

Dnes jsem se dívala na ČT24. Viděla jsem, jak lidé jásali při návratu Klementa Gottwalda z hradu. Ráda se dívám na záznamy z minulosti taky kvůli reklamám a vzpomínám na klepání vařečky na kuchařskou čepici. Asi to byla reklama na Vitanu. V dnešní době mají reklamy společného jmenovatele a tím jsou léky.

     Máme léky na spaní, na povzbuzení, uvolnění střev proti zácpě i průjmu, dokonce i proti prdům. Na chřipku a nachlazení je jich tolik, že když zajdu do lékárny, nevím co opravdu zabere. Možná by stačil jen klid na lůžku a čaj. Na jaký problém si vzpomenu, je na něj „lék“. Současné reklamy jsou obrázkem, kde se opravdu v současnosti vydělává. Reklamy v hlavním vysílacím čase jsou hodně drahé.

Člověk, který neví nic o podvědomí, nebo o opravdovém působení reklam si myslí, že ji jednoduše „vypustí“ a výrobek nebude kupovat. Omyl!  

Každá rodina má doma spousty prášků a jejich pojídání se stává normální. Kdysi byly představy, že i jídlo budeme nahrazovat pilulkami. Ale opak se stává pravdou. Ve všech televizích se objevují v různých vysílacích časech kuchaři a nabízí skvělé recepty a návody jak si zpříjemnit svůj jídelníček.

V lékárnách stouply tržby za doplňky stravy více než dvojnásobně. Zeleninu a ovoce, které je v dnešní době všude dostatek nahrazujeme vitamíny. Je to začarovaný kruh a možná i zvyk. Žádná vědecká autorita zatím nedokázala vysvětlit, jestli pojídání jakéhokoli vitamínu výrazně zlepší zdravotní stav. Co, nebo kdo je příčinou?

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Elena Stanková | neděle 21.2.2010 20:55 | karma článku: 9,30 | přečteno: 859x
  • Další články autora

Elena Stanková

Duch doby

8.5.2012 v 20:38 | Karma: 10,11

Elena Stanková

Krize

8.10.2011 v 22:16 | Karma: 14,47