- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stepfordská panička - vzor reklamních tvůrců.
- nepovažuju za svou svatou povinnost mít v kredenci vždy sušenky plné mléka.
- nechci mít čistoskvoucí prádlo, protože už ten výraz "čistoskvoucí" mi jde na nervy. Ale strašně!
- nehrozí, že bych si strkala do podpaží testovací papírky a zjišťovala, zda mě Rexona zradí či ne.
- až si budu chtít vyhodit z kopýtka, použiju silnější kalibr, než Fidorku ;))
Prosím vás, řekněte tvůrcům reklam pro ženy, že dokonalé hospodyňky s vymydlenými dětmi, kuchyní i mozkem už vyšly z módy. Dnešní ženy nejsou slepičky, štkající nad připáleným štrůdlem. Samozřejmě, že pořád pečujou o sebe i o domácnost, ale už to není jejich alfa a omega a věří na poněkud inteligentnější informace než "bílá bělejší - prádlo čistější". (Mimochodem, většina lidí by použila tvar "čistší", ale to by se nerýmovalo a nemohly bychom si to trylkovat nad valchou, že?)
Prosím vás, vysvětlete někdo těm reklamním umělcům, že nežijeme ve Stepfordu! Voskové figuríny s dokonalým úsměvem, rozplývající se nad mydlinkami ve dřezu, vyvolávají záchvaty smíchu ve všech ženách, co znám. Auto mám špinavý jak čuně a mindrákem z toho netrpím, s mými kamarádkami rozhodně čtverácky nežertujeme o osvěžovačích vzduchu a až se někoho budu snažit omráčit, určitě to nebude jogurtem. Já jsem tip ťop i bez intimek Always a hlavně: Žiju v 21.století!
Ale jinak ještě jednou díky za Mrože, ten se fakt povedl ;))
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!