Prosím vás, řekněte tvůrcům reklam pro ženy, že

- mým koníčkem vážně není sedět v nablejskané koupelně v gala a gumových rukavicích a přemýšlet, jak zatočím s breberama v záchodové míse.

Stepfordská panička - vzor reklamních tvůrců.

- nepovažuju za svou svatou povinnost mít v kredenci vždy sušenky plné mléka.

- nechci mít čistoskvoucí prádlo, protože už ten výraz "čistoskvoucí" mi jde na nervy. Ale strašně!

- nehrozí, že bych si strkala do podpaží testovací papírky a zjišťovala, zda mě Rexona zradí či ne.

- až si budu chtít vyhodit z kopýtka, použiju silnější kalibr, než Fidorku ;))

Prosím vás, řekněte tvůrcům reklam pro ženy, že dokonalé hospodyňky s vymydlenými dětmi, kuchyní i mozkem už vyšly z módy. Dnešní ženy nejsou slepičky, štkající nad připáleným štrůdlem. Samozřejmě, že pořád pečujou o sebe i o domácnost, ale už to není jejich alfa a omega a věří na poněkud inteligentnější informace než "bílá bělejší - prádlo čistější". (Mimochodem, většina lidí by použila tvar "čistší", ale to by se nerýmovalo a nemohly bychom si to trylkovat nad valchou, že?)

Prosím vás, vysvětlete někdo těm reklamním umělcům, že nežijeme ve Stepfordu! Voskové figuríny s dokonalým úsměvem, rozplývající se nad mydlinkami ve dřezu, vyvolávají záchvaty smíchu ve všech ženách, co znám. Auto mám špinavý jak čuně a mindrákem z toho netrpím, s mými kamarádkami rozhodně čtverácky nežertujeme o osvěžovačích vzduchu a až se někoho budu snažit omráčit, určitě to nebude jogurtem. Já jsem tip ťop i bez intimek Always a hlavně: Žiju v 21.století!

Ale jinak ještě jednou díky za Mrože, ten se fakt povedl ;))

Autor: Tina Solanová | čtvrtek 1.9.2011 9:02 | karma článku: 34,55 | přečteno: 2438x
  • Další články autora

Tina Solanová

Reklama na květinovou babičku

30.7.2014 v 8:52 | Karma: 32,65

Tina Solanová

Varák a azbuka

20.6.2014 v 10:17 | Karma: 31,75

Tina Solanová

Těžkej život mýho psa

20.5.2014 v 12:30 | Karma: 40,85

Tina Solanová

Vot těchnika!

21.1.2014 v 9:30 | Karma: 34,31