- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Udělejte to! Dočkáte se nejednoho překvapení. Zajímalo by mě, kdo rozhoduje, že právě tyhle reklamy budou přiřazeny k těmto výrazům, a zda tak nečiní pod vlivem... é... virózy. Několik ukázek:
Ano, Sokolov skutečně u Varů LEŽÍ. Taky jste si okamžitě vybavili postel? Ne? To je divný...
VZHLEDEM k tomu, že se pan Rath VZHLEDEM momentálně asi moc nezabývá, mi tenhle odkaz připadá taky dost kuriózní... Nebo že bychom mu poslali nějaký ten omlazovací krémík?
A opět hajáme! Tentokrát ve sportu.
Tohle je naopak velmi poučné, obzvláště pro ty, kteří (jako já, když mi bylo asi osm) řeší, kterého že konkrétního obchodu je ten pán ministrem :)))
A zlatý hřeb na konec:
Odkaz na pneumatické nářadí v článku o kojení. Už vidím tu mladou maminku, jak čte, narazí na slovo VZDUCH, řekne si "Co mi to jenom...", rozklikne, plácne se do čela, juchne: "No jasně!" a na nákupní seznam se Sunarem a plenkami připíše pneumatické kladivo.
Tohle není kritika, naopak - doufám, že tyhle úlety ještě nějaký pátek vydrží! Vypadá to na řádění nějakého šotka a těžko říct, zda je to šotek elektronický, který prostě přiřazuje hlava nehlava, nebo šotek dvounohý, který se tím dobře baví.
Každopádně ho zdravím a srdečně děkuji za denní dávku zábavy! Už se těším, až se v nějakém polnohospodářském článku objeví slovo SKOT, v reportáži z výstavy PLASTIKA nebo v motoristickém článku PŘECHOD.
Panečku, to budou žně! ;)
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...