- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že onen výrobce olivového oleje spojil síly s nějakým poskytovatelem úvěrů, jinak si nedokážu představit, jak někdo v dnešní době může ukazovat obrázky silně připomínající Řecko a vyzývat u toho, že je „Čas žít na středomořský způsob!“ ...si dělaj srandu, žejo?
V ekonomice se orientuju jako koza v petrželi, ale nemohla jsem si nevšimnout, že hospodářství zemí, holdujících výrazům jako „maňana“ a „siesta“, začíná kulhat - někde jen na jednu, jinde na všechny čtyři.
Středozemní způsob života začíná celé Evropě pěkně pouštět žilou a když už se naivně snažíte podpořit řecký cestovní ruch, může vám být odměnou, že ztvrdnete na letišti kvůli stávce řeckých zaměstnanců, jako nedávno moje kamarádka. Nepřejte si slyšet, jak se o Řecku, Řecích a finanční pomoci vyjádřila (až po 22 hodině). Takže si říkám, že ať už tahle reklama vznikla díky ignoranství či naopak recesi, je to každopádně zdařilé mávání červeným hadrem před očima býka.
„Kupte si náš olej, dokud na to máte! Toro, Toro!“ Jo jo, už běžim, jen si dám přibrousit rohy a podrazit kopýtka... :D
Další články autora |