A my ti to řeknem Řeknem ŘEKNEM!

Všimli jste si? Tvůrci reklam přišli na nový trik: Opakovat, opakovat, opakovat. Až už vám to z tý hlavy nikdo nevytluče, leda další reklama. Opakování – matka moudrosti nebo pojistka blbosti?

Nebudu se opakovat. Nebudu se opakovat. Nebudu se opakovat. Nebudu se opakovat.

Jestli si opravdu tvůrci reklam nechávají dělat podrobné výzkumy typického konzumenta reklam, doufám, že se tentokrát stala chyba v průzkumu nebo vybrali špatnej vzorek respondentů. Protože tak blbí snad nejsme, aby se nám to muselo sdělit opakovaně na úkor estetické podoby češtiny, ne?

Ale stalo se.

Máme reklamu pro blbé muže: „Tak tohle pivo, to je pořádný pivo.“ Neznám žádnýho chlapa, kterej takhle mluví. Jako že by řekl kámošovi: „Tak to tvoje nový auto, to je pěkný auto.“ Ale možná znám špatné muže!

Máme i reklamu pro blbé ženy: „Vždy, když použiju hydratační krém, abych svou pokožku hydratovala, mám již za hodinu pocit, že má pokožka není hydratovaná. Naštěstí jsem objevila hydratační krém Neutrogena, který mou pokožku udržuje hydratovanou celý den.“ Hydra… hydra… hydra… … kachny… kachny…

A máme dokonce reklamu pro blbé smíšené páry: „V Lidlu tento týden Tuzemák jen za čtyřicet devět devadesát! ČTYŘICETDEVĚTDEVADESÁT!!  A sýr Eidam plátky jen za čtrnáct devadesát! ČTRNÁCT DEVADESÁT!!“

Možná vám tyhle reklamy nepřipadají zvláštní, tyhle zvláštní reklamy. Ale lezou nám poněkud do ksichtu a dělají z nás blbce, opravdový blbce. A to se mi nelíbí! NELÍBÍ! ;))

Autor: Tina Solanová | čtvrtek 19.7.2012 18:39 | karma článku: 29,92 | přečteno: 1817x
  • Další články autora

Tina Solanová

Reklama na květinovou babičku

30.7.2014 v 8:52 | Karma: 32,58

Tina Solanová

Varák a azbuka

20.6.2014 v 10:17 | Karma: 31,67

Tina Solanová

Těžkej život mýho psa

20.5.2014 v 12:30 | Karma: 40,84

Tina Solanová

Vot těchnika!

21.1.2014 v 9:30 | Karma: 34,25