- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně jako všichni ostatní i já chci v ČR mít kvalitní dálnice a silnice. Samozřejmě vím a chápu, že jde o drahou záležitost a svojí troškou jsem připraven ke kýžené kvalitě přispět. Byť si nemyslím, že by systém dálničních známek byl dokonalý a spravedlivý (daleko spravedlivější mi přijde systém chorvatských dálnic), ale budiž. Když budou dálnice či silnice kvalitní a přehledné, tak je mi jedno jestli budou označeny "déčkem", "erkem" popř. římskou číslicí a je mi jedno jakým systémem financování toho bude docíleno.
Na řadě míst jsou silnice první třídy čtyřproudé a zde vcelku i chápu jejich "povýšení" na rychlostní komunikace a s tím spojené zvýšení maximální rychlosti. Jako poměrně častý uživatel rychlostní komunikace R4 ale absolutně nerozumím snaze omezit rychlost na této konkrétní komunikaci na 110 km/h. Dosud se na této komunikaci jezdí 130 km/h a neslyšel jsem o tom, že by kvůli tomu byla tato komunikace nějak zvlášť riziková, že by zde byla zvlášť vysoká nehodovost. Pravda, její stav by určitě mohl být lepší, ale to lze s "úspěchem" tvrdit o drtivé většině komunikací, naší nejhlavnější "déčkovou" tepnu nevyjímaje. Tak nevím, proč by osud snížení rychlosti měl postihnout zrovna rychlostní komunikaci R4.
Živě si také dovedu představit, že by se pak R4 po snížení rychlosti mohla stát skutečným rájem pro dopravní policisty z Prahy-západ či Příbramska a snad i Písecka.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!