Kramperu* akbar – aneb záznam z jednoho koncertu

??? ???? ?????? ??????  ** Píšu toto svědectví, aby byla navždy Vám nevěřícím i odpíračům sdělena pravda. 

Hej, tu si vlastně každý robí, to čo chce

Hej, keď máš dredy a s bundy ti trčija franforce

…….

Já žeru kvítí a lesní bobule

Mé tělo ví, že to je jediné

Co mohu jíst fazole Bonduel

Poslouchat hipís mít dredy bambule

A s každou jít

Citace: šak vy víte koho

Poslední dny jsou krásné. Příroda nám nadělila mnoho krásného třpytivého a křupavého sněhu. Škoda, že někteří nevěřící vyjadřují své pomýlené názory bez jakýchkoliv omezení. Kdybych nebyl součástí naší jediné nositelky pravdy o našem Bohu Analogu, musel bych vyhlásit všem kacířům, odpíračům pravdy i vám lhostejným, svatou válku. Jenomže my vyznavači jediné Svaté Pravdy jsme mírní lidé a víme, že pravda sa ukáže sama. Možná to některým bude trvat věky, ale to je nakonec vaše chyba.

 Ale ani já nejsem imunní různým urážkám a dehonestacím. Včera mě úplně odrovnal Zbyněk svým prohlášení, že náš veliký Prorok, náš uctívaný lže a že VHD5 nehraje, dokonce, že by se to mělo otestovat a tak dokázat, že náš veliký Prorok, náš uctívaný lže. Kdyby to napsal normálním písmem o normální velikosti, možná by se mě to tak nedotklo, ale ono to bylo obrovské a ono to na mě útočilo a vrývalo se mi to do očí a nepustilo mě to a ničilo to moje ledví. Jak to mohl o našem velikém Proroku napsat, jistě to nemohl myslet vážně, tak hloupý Zbyněk nemůže být, či…? Připadal jsem si jako by mě někdo znásilnil, jako bych byl nahý, a znásilňovalo mě 72 mladých a krásných panen. Byla to hrozná představa, záplava nádherných ňader, a boků a horkých klínů a já sám opuštěný a nahý, jimi znásilňován. Nestydím se přiznat, že jsem se při té představě hořce a hluboce rozplakal. Slunce mého života mě vzala do náručí a já jí vzlykal nad jejími ňadry. Horké slzy zoufalství se jí vpíjely do trička. Chudák Barbora! Chápeš Zbyňku, čeho jsi se dopustil, svým neuváženým prohlášením?

Naštěstí byl před námi večer a čekal nás analogový koncert. To mě trošíčku uklidnilo. Očekával jsem, že mě zaplní hladina štěstí a lásky a porozumění celé přírody a že ke mně opět promluví naše Pravda, náš Bůh Analog. ????????? ***

Ja tu vašu divnú hudbu vuobec němusim

Hej, ja si radšej při ohníku s bongom perusim

A na týpí mi zase někdo klope

To je sestra bola v kozi šope

Dúfam, že mi nědonesla dááke kentucky

Citace: šak vy víte koho

Na takový konzert se vždycky krásně obleču, tedy ono je to tak, že na mě moje milovaná vždycky narve oblek, abych byl krásný a okouzloval své okolí svým luzným zjevem. Ano i voňavý jsem, napatlu na sebe jakýsi cosik. Včera musela řídit moje žena, přeci jenom jsem nebyl ve své kůži, stále se mi hlavou honila ta nespravedlnost a zaslepenost. Ale nechme toho.

Brněnská filharmonie je dobrá, žádný usmolený Digital, žádné DIGICO a L acoustics ani Nexo a podobně. Co je to ta pitomá digitalizace? Rozřeže to hudbu na 44.100 kousků nebo dokonce na 48.000 kousků nedej Bóže na 96.000 kousků a dokonce někdy i na 192.000 kousků o bitové hloubce raději nehovořme. Co to je? A potom to slepí dohromady. To je jako hladká mouka, buď je z toho buchta plná děr nebo ještě hůře slepenec na rukou, jako když obalujete řízky. Lidi, vždyť je to hnus.

Ne to nás včera opravdu, ale ópravdu nečekalo. Zvukař byl rozumný, stál tam před kapelou jenom pultík před ním a na něm asi že papír? Nevím, co mají před sebou zvukaři filharmonií, noty? Je to možné?

Začínalo se jakýmsi JOSEPHem HAYDNem a jeho Symfonií č. 86 D dur Hob.I:86. Je to pátá z šesti Haydnových tzv. Pařížských symfonií, složených pro koncerty organizované pařížskou zednářskou lóží Olympique. No znáte ho, on je posedlý matematickou hudbou, servíruje vám ji opět a opět s malými obměnami a vycpávkami. Je to magické a řemeslně dokonalé. Zvukař je zkušený profík, tu někoho klepne po rukou, onde plivne na zloducha, jenž se dopustil nepřesnosti. A pikolista musel přiběhnout, aby byl potrestán klepnutím do hlavy. Po rukou radši ne, jak vyplyne z pozdějšího. Jenom mě udivovalo, že tak zkušený profík zvukař málo tlačil na basy. Tři kontrabasy na konzert opravdu není mnoho.

Ale pochopil to sám, na druhou část povolal posilu, dalšího kontrabasistu. Já rusáky nemám rád, jsou to ničemové a okupanti, ale ten SERGEJ PROKOFJEV a jeho Symfonie č. 1 „Klasická“ op. 25 je úžasná a mámivá. Začíná svižně a je plná dramatického děje, přelévá se to celé do sálu. Muzikanti se přímo vznáší a pikola, to je ráj a tančí a přidává se hoboj a fagot. Celé je to jiskřivé, zářivé jak sníh na plotech i rolničky vám znějí v uších. Obecenstvo je strženo s sebou, cítíme to v našich duších a srdcích. Teď už zvukaře jenom chválím, nemá fadery na úpravu hlasitosti, jenom mávne a orchestr jako jeden muž. Jak to popsat? I rytmus ovládá mistrně, zamračí se a rukou gesto a celá jeho postava se zhroutí a sním i hudba zní jinak a mámivě a tu zuřivě. Je to mistr nad mistry, také bych chtěl mít někdy takovou schopnost muzikantům sdělit co je třeba.

Chválím, ale přeci jenom tu něco chybí - klávesy a žestě. I ty kolega doplnil, na klávesy žena s pomocníkem a tuba a trombóny. Myslel jsem si, že ve filharmónii jsou profíci, ale museli to zmršit, klávesy byly otočeny tak blbě, že muzikant musí hledět do zrcadla, aby viděl na zvukaře. Matlalové. Ale zvuk měly ty klávesy nádherný analogový skoro jako hamondky, ale podstatně hutnější a plnější. Manželka říkala (a ta má vždycky pravdu), že zvuk vzniká tak, že se do nástroje vhání vzduch nějakými měchy. Já vím, ale stejně, představil jsem si, jak jsou tam vzadu nějací chlapy a s měchy v rukou vhání vzduch do toho nástroje. Víte kolik, by jich tam muselo být? Mraky chlapů každý s v ruce pytlem – děsná představa. No nechme toho.

Poslední část si zvukař vybral výborně, složil to nějaký FÉLIX ALEXANDRE GUILMANT , byla to Symfonie č. 1 d moll op. 42 pro varhany a orchestr. No kolegové, já vám řeknu, to býl verbuňk. Něco takového by záviděla i Metalica. Bylo to plné pohybu a zvuk, jak z praku. Tlačilo nás to do sedadel, ale zvukař je frajer, chápe, že musí střídat velký akustický tlak s menším. Ono to potom vyzní nádherně, to je jiné kafé, než když to bigbíťáci tlačí od začátku do konce. To si to jinak vychutnáte, když to někdo umí a ví jak na to. A už je tu závěr a finále. Vlasy nám vlají, žaludek je vtlačen až na maximální mez. Ty klávesy to je prda, no prostě bomba a fantazie. Paní z hygieny co měřila hluk, dle zákona o ochraně veřejného zdraví č. 258/2000Sb. podle Nařízení vlády č. 272/2011 Sb. O stanovení nejvyšších přípustných hladin akustického tlaku o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací, enom hekla a odpálila měřák. Pokutička bude, dejte na mě.

A pak že digitalizace zvuku, jak byste to udělalili? To byste tu krásu rozsekali na 44.100 kousků nebo dokonce na 48.000 kousků nebej Bóže na 96.000 kousků a dokonce někdy i na 192.000 kousků o bitové hloubce raději nehovořme. Co to je? A potom to slepili dohromady? Dyť to nejde beze zbytku. Například moje žena, ta má nádherné křivky, rád ji hladím, je heboučká a to se mi líbí. Kdybyste ji rozřezali a pak slepili, tyď by byla jak šmirgl. No fúúúj!

Ak sa ti to nepáči tak vlez mi na kredenc

Ja buděm stále tančit ten soj hipís dnes

Za Barákom postavím si týpí

A už si prestaň s toho robit vtipy

…….

Já žeru kvítí a lesní bobule

Mé tělo ví, že to je jediné

Co mohu jíst fazole Bonduel

Poslouchat hipís mít dredy bambule

A s každou jít

Citace: šak vy víte koho

A tak vám to tu píšu, přece mosíte pochopit, že já a moji milý a věrní máme pravdu a tá sa věřte, mi ukáže. My co žijeme v pravdě, pravdu hlásáme a pro pravdu třeba i zemřeme, jsme jako Boží lid. Jsme mírní k našim nepřátelům, ale slovo Boží budeme hlásat dál a dále. A VHD5 hraje a beč si Zbyňku! ? ???????? ****  

 

A to vám tu říkám já

Metoděj Skřeček – mistr zvuku z Podluží a hlasatel Pravdy Boha Analoga

 

Vysvětlivky:

*  Kramperu je nominativ ke slovu Krampera (Nejvyšší prorok v naší církvi Boha Analoga).

Akbar je elativ přídavného jména kabir, „velký“. Samotný termín takbir (????????) je

slovesné podstatné jméno (taf?ilun) z třípísmenného kořene k-b-r „velký“.

Slovo akbar, jak je použito v takbir, představuje superlativ,

obvykle překládaný jako „největší“.

 

**  ??? ???? ?????? ??????   - Ve jménu Boha milosrdného a slitovného (Bismillah ir-rahman ir-rahim)

 

*** ????????? - Bůh požehnej  (Mašallah)

**** ? ???????? - Dá-li Bůh  (Inšallah)

Autor: Metoděj Skřeček | čtvrtek 2.2.2017 10:52 | karma článku: 14,05 | přečteno: 873x
  • Další články autora

Metoděj Skřeček

Jak jsem dostal dar

12.2.2024 v 14:41 | Karma: 11,09