- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přišel jsem na to až tehdy, když se mě jedna dobrá duše zeptala mailem, jestli nemám vypnutý mobil. Hned jsem tedy začal pátrat ve zmeškaných hovorech, a ono nic. Pak mi ovšem přístroj nakázal zvolit si síť, a až když jsem tak učinil, začaly mi přicházet smsky se zprávami o zmeškaných hovorech za již téměř dva dny.
Takže pokud někdo třeba čeká stále marně pozvání na důležité rande, zkontrolujte si mobil a nastavte síť. Je třeba jen litovat, že O2 nepožádal média o to, aby vyzvala uživatele jeho sítě k tomu, aby si po výpadku mobil zprovoznili právě nezbytným znovunastavením sítě. Tak se negativní dopady zbytečně ještě prodlužují. Těžko říct, jestli nikoho nenapadlo, že by se na to měli uživatelé O2 upozornit, nebo by to snad už byla komerční zpráva a odpovědný vedoucí O2 nechtěl zbytečně utrácet? To snad ne, když se to týká všech včetně záchranářů.
Další články autora |