Jak Česká televize zmršila první přestávku hokejového finále

Hůř než když při prvním sexu překvapí mladé milence rodiče dopadli všichni diváci ČT po skončení první třetiny dnešního finále. Emotivní vypětí od prvních vteřin zápasu až po drama s gólem už po závěru rázem utnula, když zařadila idiotské reklamy, upoutávku na program přestávky, včetně záběrů z boje o třetí místo, které pochopitelně teď  absolutně nikoho nezajímají. Takže nás zbavila možnosti nepřetržitého sledování vrcholného zážitku, kdy je celý národ naladěn na stejnou vlnu.

Ať si Janeček vysílá reklamy a třebas zadává kšefty spřízněným firmám, ať si byl komunistou či psal do rudých plátků, to že nemá  aspoň jednou za rok cit pro situaci je ale neomluvitelné. Až se děsím, že se staneme mistry světa a hned po odpískání se objeví reklama na nějaký patok a další blbosti. Nic, jdu povzbuzovat!

 

Dodatek autora, již v pohodě po získání titulu, pondělí 03:30 hod.

Blog jsem psal patřičně rozezlen o první přestávce, tak nebyl čas na velké úvahy. Teď s odstupem se mi ale vybavilo jedno přirovnání. Prostě situace, kdy veřejnoprávní televize nevyhodnotí správně fakt, že jsme po několika letech v jediném opravdu masovém kolektivním sportu opět blízko titulu, a cpe tam reklamy stejně jako kdyby finále hráli místo nás třeba Švédi, tak by odpovídala tomu, kdyby někdo na svatbě začal otravovat s nějakým multilevlem.

Ředitel Janeček měl dát okamžitý příkaz komentátorům - Kluci, hezky to hned rozeberte, to drama s gólem až po odpísknutí, ty reklamy tam vrzneme až později a Švédsko s Německem sem už tahat nebudeme. Určitě by proti tomu navíc žádný zadavatel reklamy neprotestoval, protože už naší finálovou účastí dostal bonus. Tak si lidi proti sobě spíš popudili, protože když se něco zadaří, tak se normální člověk chce o to podělit s ostatníma, a ne aby byl od dění hned odstřižen, pokud zrovna nesleduje někde hromadně.

Autor: Jan Šesták | neděle 23.5.2010 21:27 | karma článku: 23,52 | přečteno: 3007x