- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozčilují vás hlasové samoobsluhy mobilních operátorů? Mě, ano. Hrůzná ztráta času. Než se dovoláte živého operátora je možné, že obrostete mechem.
"Vítejte u nás! Zaujala vás naše nabídka, stiskněte jedna, chcete-li blablabla stiskněte něco jiného. For English press Star..."
Potřeboval jsem poradit s prkotinou. Tou prkotinou je změna bankovního PINu, tzv. BPIN.
Pochopitelně jsem obrostl mechem, z důvodu špatného počasí jsem byl stále v pořadí a mech bujel. Zkoušel jsem řešení problému hledat pomocí Google. Také jsem nic rozumného nenašel. Tak jsem procházel různá menu a pomohl si sám.
Pokud by někdo z vás měl stejný problém, tak tady je řešení. (V tomto případě O2)
> O2 SIM
> E-sluzby
(kupodivu ne položka GSM-banking)
- zadat starý BPIN
> PIN manazer
> Zmenit BPIN
Doufám, že jsem alespoň někomu pomohl a ušetřil čas.
Přeji Vám hezký víkend.
Další články autora |