Můj milý Vodafone jsi nechutný! - pokračování

Dnes pokračuji v kauze Vodafone. Prosím Ty, které moje psaní rozčiluje, klikněte si jinam, je to prosté a jednoduché. Nemusíte mi psát vzkazy, že jsem bláznivá atd. Nejsem. Ale přiznávám, že jsem nešťastná, a že toto psaní je pro mě terapie. Teď ale přikládám zamyšlení mého manžela, nad tím vším co se stalo. Snad to pochopí i lidé z Vodafonu.

Vodafone a B4B Inkasso s.r.o. – vy si neumíte zavolat?

Normálně nikam nepíši, nestěžuji si a chovám jako běžný občan této země, dokonce se živím prací a platím daně.

O kauze vymáhání neexistující pohledávky po naší tragicky zesnulé dceři už toho bylo napsáno mnoho. Poté, co jsme doložili jak společnosti Vodafone, tak firmě na vymáhání pohledávek B4B Inkasso s.r.o., že všechny požadované úhrady jsme zaplatili, i když splatnost konečného vyúčtování je až 28. 08., bych čekal, že od Vodafonu obdržím informaci o stornu celé akce vymáhání, totéž od dotyčné firmy, která se živí touto činností.

Opak je pravdou. Na e-mailovou korespondenci nereaguje nikdo z uvedených firem, z Vodafonu mi zavolali s tím, že nám chtějí částku za telefon odhlášený a neprovozovaný od smrti dcery vrátit. Ale proces vymáhání pohledávky nikdo nezastavil.

Není něco špatně? Napřed chce Vodafone zaplatit vše, co lze z pozůstalých vyrazit. První fakturu zašle na naši bývalou adresu, což už udělal v našem případě vícekrát. Vyúčtování už pošle na správnou adresu, ale rovnou postoupí „pohledávku“ vymahačům, i když bylo vše uhrazeno před lhůtou splatnosti. Vymahači pokračují ve vymáhání, zatímco Vodafon se omlouvá a chce poslat část vymáhaných peněz zpět.

Ježíšikriste, má toto někde konec??? Vážně je na tomto světě možné vše???

Mám návrh, nechce B4B Inkasso s.r.o. vymáhat ty imaginární peníze přímo po Vodafonu a nás nechat na pokoji?

Otec zesnulé dcery

Autor: Romana Horňáková | pátek 20.8.2010 11:00 | karma článku: 30,77 | přečteno: 5907x