- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Legenda kolem vzniku svátku – Dne sv. Valentýna je zajímavá a vrací nás pár století zpět. Základní myšlenka je krásná a dá se s ní jedině souhlasit a radovat se z ní – Láska v nás a všude kolem nás.
Další věc je, kam to posunula reklama, obchodníci, byznys. Jdu juknout na mejly a už tu na mě vykřikuje: „Potěšte drahou polovičku na Valentýna!“ – Ty vole jak asi, když žádnou nemám?
Konečně nám nasněžilo, začínám vymýšlet běžkařský výlet o víkendu, letmo prohlédnu pár upoutávek na pobyty v horách – do řiti, vždyť to vychází na Valentýna (on za to nemůže, já vím) – plno lákavých nabídek a slev, jasně že pro zamilované dvojice. A vedle bliká reklama na jakýsi e-shop: "Řešíte Valentýna - ano nebo ne?" (Hmm, bohatá čeština) U mě dobrý. :-)
Chci se podívat na jízdní řád a už tu na mě vykřikuje fajná nabídka Student agency – „Cestuje po Evropě ve dvojici za cenu jedné jízdenky!“… no jistěěě, valentýnská akce.
To máme jako za trest, že jsme sami?? Kurňa, proč někdo nenabídne špéci pobyty relax, na horách (klidně i s tou lahví šampáňa) pro nás osamocené, samostatné :-)? A že je nás hodně. Tady obchodníci zaspali – díra na trhu velká jak ve státním rozpočtu.
Tož, vždyť já ten svátek mám ale vlastně ráda. Tedy úplně nejvíc po 14.2., kdy začnou velké slevy a výprodeje všech květin, čokoládiček a dalších lahůdek, kterých je teď všude jak nasr… hodně. To je ta pravá chvíle k povyražení – vyrazit do obchodu a potěšit se.
Hodně lásky všem po celý rok.
Další články autora |