Pojistka nebo vyhozené peníze do Kooperativy pojišťovny?

Je s podivem, že jsou u nás pojišťovny, které svým vyčůraným postojem obírají klienty o peníze na pojistkách. 

Tak to se zase pochlubím, jak funguje pojišťovna Kooperativa.Měl jsem pojištění domku o ploše cca 120m2. Za 4,000,- Kč ročně. Přistavěl jsem jednu místnost a chtěl tedy připojistit, jelikož byla zvětšena plocha domu o 15m2. . Pojistku mi vypočítali nově na 8.400,- To jsem nechtěl a pojistil jsem u jiné pojišťovny. Ale zrušení původní pojistky nejde udělat, protože se může zrušit jen v den výročí smlouvy a ještě se to musí poslat 6 týdnů předem. To ale ještě nebyla kolaudace. Tak jsem měl pojištěno 2x to samé. Ale plnění, v případě pojistné události od Kooperativy by bylo kráceno, jelikož jsem podpojištěný. A v případě škody je nárok jen na jedno plnění. Žádal jsem o zrušení opakovaně, ale bez úspěchu.Tak Vás vlastně krásně oberou o pojistné za dobu, u mě za 11 měsíců, a přitom vědí, že plnění v případě škody bude buď kráceno, nebo nebude žádné, jelikož je pojištěno ještě jinde.Tak to je první svinstvo konkrétně Pojišťovny Kooperativy.A nyní, jsem po takové zkušenosti chtěl zrušit pojistku auta. A ono zase to sámé. Dopis přišel: Tak jsme Váš dopis ke zrušení pojistky dostali ale zrušíme to za rok. Děkujeme.To já taky děkuju hajzlům a zlodějům. To je horší než bolševickej ksindl. Pakáž KOOPERATIVA . Tak až budete potřebovat něco pojistit tak pozor na ně.A teď víme jak se chovají ke klientům. Jako k hovadům. že? Nespokojenost totiž není důvod ukončit smlouvu. Proto je nutné ještě dnes prodat auto bratrovi. a poslat jim prodejní smlouvu. Potom to třeba zruší. A to není jisté . Kooperativa takto drží klienty a je to nejhorší jednání co jsem zažil za posledních několik let.Arogance takových institucí je hrozná. Radek Pašek

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Radko Pašek | středa 30.11.2016 14:10 | karma článku: 23,64 | přečteno: 969x