Pravidla obchodního partnerství

Dostávám zprávu s termínem schůzky na skypu v 10,30. OK, potvrzuji termín. Čas plyne a druhý účastník hovoru není na příjmui, nekoná se.  Žádná omluva ani zpráva, kdy se dostaví. Nejsem zvyklá na nedochvilnost ani na nedodržení termínů. Něco není v pořádku.

Nedaří se mi s ním po celý den telefonicky spojit.  Mé pocity se během dne různily, hodnotila jsem chování druhého, říkala jsem si, že to brzdí naši další práci a nebo jak je to od toho druhého nespolehlivé. Večer posílám email se zprávou, kde hledám a volím vhodná slova,abych zjistila stav věcí.

Bude to přece můj nový obchodní partner a už na začátku se chová takto, jak to bude vypadat, až budeme řešit důležité body našich dohod?

Stále zůstávám v klidu a nenechávám se strhnout emocemi o totální ignoraci mé osoby. Můj klid je nakonec odměněn.

Opravdu něco nebylo v pořádku. Prostě se stal jednoduchý omyl, čas souhlasil a místo dneška, platilo hold až zítra. Staré známe „prostě jsme si nerozuměli“  a vím, že příště budu prostě lépe číst.

Smějeme se do telefonu, dobrý závěr dne, kéž by každé objasňování skončilo smíchem.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Vlasta Puklová | pondělí 10.2.2014 21:11 | karma článku: 6,21 | přečteno: 436x
  • Další články autora

Vlasta Puklová

První kapitola prodává

14.2.2014 v 9:36 | Karma: 5,36

Vlasta Puklová

Vánoce, singl a kouzla

21.12.2013 v 10:49 | Karma: 8,98