- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Pan Šlachta dělá přesně to, co jsem dělal v roce 2013. Úplně přes kopírák. Absolutně. Dělá to dobře, je to pohledný muž, má kontakty a má i dobré fotky. Je to přesně hnutí ANO v roce 2013. Přesně takhle jsem to dělal. Má to jednoduché,“ řekl ve vysílání CNN Prima NEWS premiér.
Jinými slovy: Babiš konstatuje, že k překročení pětiprocentní hranice pro vstup do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR stačí pohledná tvář, kontakty a dobré fotky na fejsbůku, instáči a twitru. K tomu je třeba naservírovat klasický marketingový guláš podle receptu pejska a kočičky, v němž se smíchá protikorupční maso s protimigrační kyselou omáčkou, pepřové koření ze lží čtyř barev, to vše se servíruje se sladkými knedlíky slibů přidat peníze důchodcům, státním zaměstnancům a vlastně všem. A božská předvolební mana je tu, stačí vyrazit na náměstí s kotlíkem, naběračkou a miskami. No, někdy stačí i prostá kobliha.
Robertu Šlachtovi nelze nic vyčítat, vycítil, že politika je místo, v němž se může uplatnit, má na to právo. A volí osvědčené metody: program je na nic, důležitý je marketing, okopírovaný podle ANO, jak potvrdil premiér. I když se jedná v podstatě o plagiátorství. Ale v politice erudice, etika, čest, morálka moc místa nemají, což je děsivé.
Stejně děsivé ale je, že český volič na marketingové a píárové kecy opakovaně slyší, že je ochotný ten kopírovaný předvolební guláš stále přežvykovat. Resumé je jednoduché; pokud byste měli chuť založit si partaj, vstoupit do vysoké politiky a rozhodovat o zákonech této země, nezapomeňte hlavně na „dobré fotky“. Ty fakt fungují.
Další články autora |
Grůska, Strážnice, okres Hodonín
3 315 000 Kč