Mirkovy klouby a Markova prostata

Víte jaký jogurt je nejlepší? Oldřich Navrátil vám to rád sdělí a Josef Váňa na něj dokonce na svém oři přiveze konev čerstvého mléka....

Víte jak nastartovat den? Nevíte? Nevadí, ona vám naše Martinka Sáblíková (zatím je ještě naše) se svým trenérem ráda poradí. A co teprve problémy se zubní protézou! Taky vám vadí jídlo pod třetími zuby? Paní Valentina Thielová zná to správné lepidlo! Zdalipak ten lep znala už v době, kdy oblbovala Josefa Beka, coby řidiče autobusu odjíždějícího z Florence do Karlových Varů třicet minut po třinácté hodině?

Na reklamu si prostě musíme zvyknout, někdo ji ani nevnímá, někdo se při ní baví a někoho pohoršuje... Někdo hledá v tom nejlepším jogurtu ty kousky ovoce, sesbírané panem Navrátilem a někdo si ten jogurt nikdy nekoupí, neboť ví.... Ví, že to nemá s jogurtem nic společného...

A musíme si zvyknout na to, že nám různé výrobky stále častěji prodávají osoby známé, neřkuli velmi populární. Pan doktor Podlaha už dlouho v různých časopisech nabízí bezedné bazény, lampy proti krtkům, přivolávače žížal či sluneční hodiny řízené z Frankfurtu nad Mohanem. Jiřina Bohdalová nám předvádí hrnce, ve kterých uvaříte vepřovou i krupicovou kaši na jeden zátah a mlýnek na mák, jenž pomele i.... Já už nevím co, ale určitě to pomele.

Jenže to jsou potraviny a spotřební zboží... Ale teď se vyrojily reklamy na léky! A ukažte mi člověka kterého nic nebolí, člověka který se nebojí případné nemoci, člověka kterého neosloví pohled na čilou celebritu, která mu ukazuje ten správný lék, díky kterému běhá po jevišti jako teenager! A co teprve celebrita která sedí v restauraci a místo toho, aby se šla (správně má být šel) vyčůrat, zajde koupit dámě květinu hodně nepřirozené barvy!

Včera jsem byl v lékárně pro nosní kapky a při pohledu na ohromné množství volně prodejných léků jsem si uvědomil, jak je reklamní trh v této oblasti nenasycený! Celebrit máme stále více a tak můžeme prodávat i více léků! Vždyť stačí aby primář z „Růžovky“ nekašlal díky novým pastilkám, aby učitelka z „Ulice“ už deset let nepoznala rýmu díky nosnímu spreji, který se dostal na náš trh minulý čtvrtek, aby semifinalista poslední „Superstar“ nepodléhal žaludečním neurózám při svých koncertech jen díky čípkům od jedné nejmenované firmy a bude vymalováno!

Jen je třeba chopit se příležitosti včas! Vždyť co je komu do toho, že Jarmilu Kratochvílovou bolela záda a už nebolí! Jó, kdyby nosil „Kosmodisk“ Tomáš Řepka, tak se nebude stačit vyrábět! Kdyby po poslední olympiádě řekla naše Martinka (jak jsem už jednou podotkl, ještě je naše), že každé ráno pije rybí tuk, tak nebudou pro náš trh stíhat lisovat ryby...

Za několik týdnů budeme znát hned dva česko-slovenské talenty... To bude příležitost pro dva další léky! Pokud reklamní agentury nezaspí, tak nám nějaká nová celebrita nabídne fantastickou náplast na kuří oka či kapky proti málo modrým očím...

Jen nevím, kam se ta reklama vejde! Noviny jsou jí plné, v televizi už pomalu nic jiného nedávají, bilboardy jsou už i v lesích a pošťačky už pro reklamu ve schránkách, nemají kam dávat poštu... Ono asi celebritám nezbude nic jiného, než ukazovat účinky léků někde na náměstích. Lidem to nepřijde divné, oni jsou zvyklí z těch častých voleb a reklamní agentury v tom mají taky dost zkušeností.

Takže nás čeká krásná doba! Bude nás něco bolet a nebudeme muset k lékaři, stačí zajít na náměstí a tam nám „skokan roku“ či „Osobnost TV Nova“ poradí. A bude to ZADARMO! Přeji hezký den!

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Pavel Nitka | neděle 3.10.2010 7:00 | karma článku: 43,52 | přečteno: 10880x