Martin Kočí
- Počet článků 106
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1312x
Seznam rubrik
Martin Kočí
Proč žijeme v tak nekonečně bezvýznamné zemi!?
Česká malost je pověstná. V Čechách. Je hluboko zasazená v hlavách a srdcích Čechů. Hledat hrdého Čecha (přičemž kdekoli dále v textu znamená slovo Čech v jakémkoli pádu a čísle současně Moravan a Slezan - aby mě nikdo nechytal za slovo ...) je práce celkem lopotná, ne-li marná. Ne, že bychom museli být tak pitomě národovečtí jako např. Američané, ale: je vlastně k našemu pocitu bezvýznamnosti závažný důvod?
Martin Kočí
Paroubkolóza
Diagnóza: Paroubkolóza se projevuje postupným zpuchyřováním tkání, následně jejich čpavým zápachem, vyvolává nutkavé zvracení, v obzvlášť akutních případech návaly panické úzkosti.
Martin Kočí
Hráááli jsme bobkovanou, vždyť to znááááš
Nebo to hrál ten pop-Janda kličkovanou? Nakonec to vlastně vyjde na stejno. Pana Fursta (sakra, nechce se mi hledat přehláskované "u", tak se omlouvám) příspěvek "Olympiáda mezi psími bobky" je pohlazením a pobavením současně. Kličkovaná mezi bobky je i moje každodenní disciplína, nejsem však tolik smířlivý a nemám tolik pochopení pro hovadské psí majitele.
Martin Kočí
Krev, dřina, slzy a pot
Pekelný smrad květnových parlamentních voleb už je cítit ve vzduchu, pekelníci první až desáté instance si mnou umouněné ruce a těší se, jak si zase jednou zahrají o naše duše čertovský karban. Těžko mezi nimi hledat někoho, kdo by si s chutí nezahrál alespoň pauzírovaný mariáš, těžko hledat někoho, kdo by hluchým řekl, že dušičky se získávají jinak než v karbanu. Jedním z posledních, kdo to ještě uměl, byl Winston Churchill.
Martin Kočí
O tom strašném švarcsystému ...
Dnešní Lidovky pod titulkem "Švarcsystém je zpět" opět otevírá nekonečnou diskusi na toto téma, tentokrát o tom, jak stát přichází o miliardy. Jestli to ale není maličko jinak ...
Martin Kočí
Elektromobily ještě s pár muškami
První automobilový elektromotor vyrobil James Starley v roce 1888. Prvních vskutku přijatelných výsledků dosáhli Raeford a Jantoe už v roce 1893. Zkonstruovali automobil se dvěma bateriemi v jeho zadní části; každá z nich měla 200Ah a jejich celková hmotnost byla 420 kg. Motor měl výkon 2,5 kilowaty při 1300 otáčkách. Dojezd dalšího modelu z roku 1897 činil 37,5 mil při maximální rychlosti 15 mil v hodině a hmotnosti 1100 kg.
předchozí | 1 2 3 4 5 | další |