Pro pana Polického – Muslimský cukrář se svatebním dortem pro gaye

Původně jsem chtěl reagovat v diskusi pod svým článkem, ale nakonec jsem se rozhodl, že tohle není jen na pár slov, či několik vět.

Pan Polický pod mým článkem argumentuje následujícím „Jen by mě zajímalo jestli všichni ti co schvalují právo pekaře neupéct dort homosexualům by k tomu přistupovali stejně pokud pekař by byl muslim?

Z mé zkušenosti by ti samí vykřikovali, jak je Islám nesnášenlivý vůči gayům.

Pokud by neupekl muslimský pekař dort na svatbu křesťanům, bylo by zde plno takových, co by psali nejen o nesnášenlivosti, ale i o tom jak "nás chtějí ovládnout" a jak je takové náboženství neslučitelné s našimi hodnotami.První, kdo by se vůči tomu vymezoval by byl autor, kterému by to stačilo možná i na víc než jeden článek.Jakmile se ale jedná o křesťana, co odmítl péci pro Gaye pak jak mávnutím kouzelného proutku dle nich nejde o nesnášenlivost, ale o právo toho pekaře“

Pan Polický zjevně nepochopil, že moje kritika islámu a chování muslimů, není proti jejich náboženskému přesvědčení, ale proti učení islámu jako takovému, o kterém se domnívám a je to možné doložit, že toto učení není kompatibilní s demokracií evropského střihu, a proto do Evropy jako takové nepatří. Co kritizuji je to, že muslimové se nechtějí přizpůsobit evropským standardům, ale vyžadují pro sebe určité extrabuřty a chtějí, aby se tomu společnost přizpůsobila a ta za pomocí lidskoprávních aktivistů tak v mnoha případech činí. Více se k tomu nebudu vyjadřovat, ostatně ve svých blozích jsem se k tomu vyjádřil, včetně odkazů, již dostatečně.

Pokud by ten pekař byl muslim, tak by se nejspíše nic nedělo. Spíše by vznikl chaos v hlavách aktivistů z organizace ACLU, která hájí práva náboženských, etnických a sexuálních menšin. Něco podobného, jako když člen Greenpeace sleduje chráněného bobra, který okusuje chráněný strom. Takže bychom v důsledku ani nevěděli, že nějací gayové byli u muslimského pekaře s žádostí o svatební dort. Pokud by ovšem došlo k tomu, k čemu došlo v souvislosti s pekařem z Colorada, tak bych napsal to samé, co jsem napsal. Nezměnil bych na tom ani slovo.

Na další část příspěvku pana Polického o výkřicích, že islám je k homosexuálům nesnášenlivý, odpovím ano, islám je k homosexuálům nesnášenlivý. Ve většině islámských zemi není homosexualita tolerována, v mnohých jsou homosexuálové zavírání a v dalších je homosexualita trestána smrtí.  V několika málo výjimkách, jako je Jordánsko, Tunis anebo Turecko se jedná o státní toleranci, v Jordánsku vycházející z osvícenosti prozápadního krále, v Turecku díky sekulárnímu režimu, i když tam je to jen otázkou času, než sultán Erdogan ovládne celou zemi nejen politicky, ale také nábožensky a Tunis svou laickost drží za pomoci armády a policie a potlačuje projevy islámu. O to více je paradoxní, když se organizace jako ACLU zastávají právě například muslimů a zároveň „bojují“ za práva homosexuálu, tedy gayů a leseb. Nedávno jsme byli svědky, kdy samozvaný Islámský stát vraždil homosexuály shazováním ze střech domů. I v celkem nábožensky „liberálním“ státě jako Irán jsou homosexuálové vražděni veřejně a to pověšením.

Je třeba si uvědomit jednu věc, kterou pan Polický zjevně nechce pochopit. Jestliže někdo vyžaduje respekt ke svému názoru, či náboženského přesvědčení, měl by respektovat názor druhého, stejně jako jeho náboženské přesvědčení. Tohle je prostě celý základ demokracie. Pokud ovšem někdo vyžaduje respekt, jako „sexuální menšina“ a nerespektuje druhé, v daném případě náboženské přesvědčení pekaře a tento respekt k sobě si na něm vynucuje i za pomoci soudu, tak už nejde o demokracii. Je to prvek totality. Pekař, ať křesťanský, tam muslimský má právo odmítnout něco, co je proti jeho přesvědčení. V tom problém není. Problém nastává, když se někdo snaží svoje přesvědčení vnutit ostatním a nařizovat ostatním, aby se tím řídili. A to byl přesně příklad dotyčných homosexuálních partnerů.

A na závěr, nemám problém jít si sednout s muslimem do baru. A také jsem, i ve ValMezu, kde jich žije několik, v baru s některými seděl. Problém budu mít ve chvíli, kdy mi dotyčný muslim začne říkat, že podle islámu je alkohol haram a měl by být zakázaný. Bohužel to se mi nestalo. Muslimové mají jednu zvláštnost, jakmile jsou mimo svoje domovské země a islámské komunity, tak jim alkohol nevadí. Naopak. Problém nastane, když se sejdou dva muslimové. Pak vládne islám a no alcohol.

 

Autor: Martin Kavka | středa 6.6.2018 15:11 | karma článku: 40,61 | přečteno: 2156x