UPC a jeho pověstná spolehlivost vzala za své...

Celé prázdniny jsem trávil mimo Prahu, vzdálen od ruchu velkoměsta a jeho elektronických nástrah. Pokud bylo nutné něco většího dělat na notebooku zapnul jsem si sdílená data přes mobil a nadával jaké to má mouchy...

Je první školní den a pro mne též první pracovní po delší odmlce. Člověk vstane pln energie, dá si v poklidu snídani a zapne počítač a zjistí, že mu nejde připojení k internetu. Že by odešel modem? Je to cisco, držák, nu možné je vše. Vypnout zapnout a nic. Kontrolky blikají jak vzteklé a výsledkem je stav bez internetu.

Hm, tak potupně opět zapínám sdílené připojení přes mobil a na stránkách UPC hledám něco jako péči o zákazníka, nebo nahlašování poruch. Za těch cca 15 let, co UPC používám, jsem to nikdy nepotřeboval, vždy vše fungovalo až neuvěřitelně perfektně a člověk si na to zvyknul.

Jenomže je nová doba a UPC už není UPC, ale Vodafone a tak se člověk dozví, že se moc omlouvají, ale výpadek bude od 6:54 do 10:54. Ono se to zdá jako krátká doba, ale v mém případě je to skutečně první výpadek a fakt to těžce koušu, to spojení s báječným operátorem.

Možná je to náhoda, možná smůla, každopádně to otřáslo mou důvěrou v nového vlastníka. pokud si myslí, že odejdu od svého stávajícího mobilního poskytovatele tak se hořce plete.

Všem přeji pěkný start do nového školního roku.

 

Autor: Marek Hurt | pondělí 2.9.2019 7:40 | karma článku: 20,84 | přečteno: 1524x