Dnes ne o konopí, ale o jiném boji.

Bojuji za dostupnost konopí pro všechny ty, kteří ho potřebují. Ale v Evropě se dějí i jiné věci, které se mi nelíbí.

Přesto jsem skupinami vlivných lidí ve vedení EU, našeho státu a některými aktivistickými skupinami přesvědčován o tom, že mé názory jsou špatné, že jsem "klaustrofobní", a že jsem to já, kdo se musí změnit.

Chtěl bych na tyto výtky reagovat tímto svým dopisem. Tak tedy:

Jsou lidé, kteří říkají, že musíme být k islámským imigrantům vstřícní a tolerantní, protože když někdo vyznává jiné náboženství, než které je obvyklé v našich končinách, tak to ještě není důvod k tomu, abychom ho nepřijali mezi sebe, nebo dokonce abychom ho odsuzovali.

Vždy se mi tato ideologie zdála být podivná. Ne zcela mi bylo jasné, proč by se komunita, která je tady doma, měla přizpůsobovat někomu, kdo se chce do té naší komunity přidat.

Nemělo by to být naopak? Vždyť pro toho přišedšího je naše komunita přitažlivá právě proto, jaká je, a proto se k ní chce přidat. Tak proč ji měnit?

Jiní také říkají, že ti, kteří přicházejí do naší komunity zvenčí, nás obohacují.

Jistě, i já si rád jednou za život poslechnu povykování muezzina z minaretu, nebo se rád jednou do roka podívám ne nějaké tance tureckých Dervišů, či folklórní tance z Afganistánu či Havaje. Ale to přece ještě neznamená, že si ty Turky, Afgánce nebo Havajany musím nastěhovat k sobě domů. A nejde přece jen o zpěvy a tance. Proč mám připustit, aby někdo, jehož zvyky, morálka, a dle mne pokřivené vidění světa, mělo náhle začít ovlivňovat a ohrožovat naše hodnoty, ke kterým jsme se prostřednictvím našich předků propracovávali po tisíciletí? Proč mám najednou tolerovat u někoho plánovité pohrdání ženami, když mí prarodiče, rodiče a celá naše společnost mi doposud říkala, a já to tak cítím, že si jich mám vážit? Proč mám najednou akceptovat to, že mne někdo nutí klanět se nějakému zrůdnému božstvu, toužícímu jen po násilí a po krvi? Božstvu, pro které ženy jsou na úrovni zvířat, které je možné zavírat, držet v nevědomosti, týrat a zabíjet? Božstvu a jeho hlasatelům, dle kterých je zabíjení jinověrců či bezvěrců nejen možností, ale dokonce povinností?

A jestliže dnes mám podle těchto našich novodobých hlasatelů nějakého podivného multikulturního světa akceptovat islám a jeho hodnoty, nemůže se mi také stát, že za par dní, měsíců či let mne jiný hlasatel bude nutit k tomu, abych stejně přijal i imigranty odněkud z ostrovů Fidži, kterým ty jejich zvyky a to jejich náboženství říkají, že jednou za čas je jejich povinností učinit nájezd na sousedy, uřezat tam pár hlav, a ty pak přinést domů a vystavit na odiv všem ostatním? A pokud ne, pokud toto by již bylo přespříliš, tak v čem se od těch primitivů z ostrova Fidži liší ti, které je možné shlédnout na tomto videu?

https://www.email.cz/download/k/MecRjIB6-Cpx76VeTS0Zsncd3K6r9blWF5OkIn2Ubn_8xzCxB0RIn-k88wZ1SH8SMFQLHqU/2017-10-19-VIDEO-00000011.mp4

Ta turistka, takto skončila proto, že si vyjela na kole a ještě k tomu v krátkých kalhotách. A já jsem již zaznamenal odezvu, že to byla hloupá slepice, která si předem nezjistila, co je tam v tom světě normální a co ne. Jistě, ta žena udělala chybu. Když někam jedu na návštěvu, měl bych znát zvyky navštívených, a přizpůsobit se jim. Znamená to ale, že když někdo něco takového opomene, tak má následovat toto? A uvědomte si, že ten v pozadí šotu povykující fanatický vykladač islámu všem říká, že ano, toto je ta správná reakce na porušení jejich pravidel.

Ale kdybych i já tento jeho výklad rozvinul dál, znamená to snad, že i my se tak máme chovat vůči těm, kteří jdou sem k nám, nezjistí si, jaké jsou zde zvyky a jaké vyznáváme hodnoty, a přišedší ženy z toho jiného světa se nám tady producírují v burce, nikábu, čádoru nebo i jen hidžábu? To i my se máme chovat stejně?

Je možné, že za tento svůj článek budu i já prohlášen za netolerantního, nebo dokonce za rasistu.  Ale já nejsem ani jedno, ani druhé. Nevadí mi, že se sem stěhují Slováci, Maďaři, Němci, Ukrajinci, Rusové, Vietnamci, Američané a já nevím kdo ještě, pokud jsou ochotni se přizpůsobit našim zvykům a našim hodnotám, na svůj život si vydělávají poctivou prací, a nenutí nás začít vzývat jejich bohy, a uznávat jejich zvyky a hodnoty, které platily či platí v jejich domovině, odkud k nám přišli.

Také mi nevadí, jestli kůže toho druhého je žlutá, snědá, rudá či černá, pokud jsou ochotni k témuž, co jsem vyjmenoval výše.

I křesťanství bylo ještě před pár sty lety stejně odporné, jak se mi dnes jeví býti odporným islám. I ten křesťanský Bůh byl jen zamindrákovaný sadistický ubožák, který hnal lidi proti sobě, a dělalo mu dobře cachtat se v jejich krvi. Ale ta doba je již přece pryč. Svého Boha jsme poučili, jaké hodnoty vyznáváme, a on to akceptoval. A já skutečně nechápu, proč se máme vracet staletí zpět. A proč k něčemu tak morálně a lidsky zvrácenému, jak islám je, mám být vstřícný a tolerantní.

Já nechci, aby naše ženy, dcery, vnučky atd. se musely schovávat pod hromadou černých hadrů jen proto, aby svým zjevem náhodou nevyprovokovaly nějakého zamindrákovaného úchyláka, kterému ale jeho náboženství říká, že jen on je pánem všeho tvorstva, a že když mučí a zabíjí druhé, tak vlastně dělá dobro.

Nechci, aby kde jaký fanatik mohl v naší zemi prostě sednout do náklaďáku a povraždit jím desítky lidí jen proto, že si myslí, že jen ten jeho zvrácený názor na svět a jeho hodnoty je ten správný.

Nechci, aby se z žen opět a programově staly tvorové nižšího zařazení.

Nechci, aby i u nás bylo možné ženy kamenovat, polévat benzínem a zapalovat.

A nechci, aby takové ideologie a zvrácené náboženské postuláty bylo možno veřejně hlásat a dokonce násilně k jejich vyznávání nutit lidi.

Proto žádám, aby stejně tak, jak jsou dnes u nás stíháni, zatýkáni a zavíráni úchylní fanatici prosazující znovu nacismus a jeho hodnoty, bylo stejně nakládáno i s politiky, novináři a veřejnými činiteli, kteří prosazují vstřícnost a tolerantnost k tak úchylným a zločinným ideologiím, jako je i islám.

P.S.

Pokud s tímto mým názorem nesouhlasíš, tak jej smaž či zmuchlej a zahoď, a mne odsuď.

Pokud s ním ale souhlasíš, pošli jej dál svým přátelům, a i oni ať se pak rozhodnou, jestli jej zahodí či pošlou dál. Protože jestli budeme mlčet, a necháme se zakřiknout nějakými vyznavači absolutní tolerance, a toho idiotského ponaučení z křesťanského „ když do tebe někdo kamenem, tak ty do něj chlebem“, tak jen otevřeme cestu zvrácenosti, deklasování našich hodnot, rozdělení naší společnosti na ty jediné správné a ty ostatní, a otroctví našich žen, dcer a vnuček.

Autor: Zdeněk Majzlík | pátek 2.2.2018 12:40 | karma článku: 26,59 | přečteno: 685x