Co je to džihád? A je hrozbou pro Moravu a Čechy?
Co je to džihád? A je hrozbou pro Moravu a Čechy?
Pro dnešní vývoj v Evropě je důležité pochopit co znamená termín islámské ortodoxie džihád. Tento termín totiž neznamená pouze ozbrojený boj za islám, ale cokoliv co je učiněno s cílem šířit islám a zákony Alláha.
Miloš Mendel v novém vydáni knihy „Džihád – islámská koncepce šíření víry“ zdůrazňuje, že „abychom pochopili, proč se islám násilného šíření víry předem nezříká, bude užitečné si připomenout základní postuláty islámské kosmologie.“ Poukazuje tak na základní potřebnou znalost k pochopení koncepce džihádu v islámské teologii.
Pro pochopení této koncepce bude nejjednodušší si poslechnout vysvětlení co je to džihád z pátečního kázání v brněnské mešitě pronesené Muneebem Hasanem Alrawim:
Záznam:
Přepis části záznamu:
Džihád není pouze zbraněmi, ale i sloven, penězi apod. tedy vše učiněné pro Alláha
„A také víme, že Alláh nás vyzývá k tomu, abychom provedli, nebo abychom učinili džihád. „Džihád jak jistě víte, že to není mečem nebo puškou, jak si někdo myslí. Džihád je vším možným. To už je potom boj, to už není džihád, Džihádem je všechno, nejenom boj, nejenom bojová akce, ale i to co děláme sami. Džihád proti sobě samým, džihád našimi těly, džihád našimi dušemi. Džihád našimi slovy, džihád našimi majetky, džihád každým krokem, který děláme pro sebe nebo pro korán, tedy pro islám.“
Pokud muslimové přestanou šířit islám a zákony Alláha budou potrestání Alláhem
„A když necháváme džihád tady v tomto smyslu, tak můžeme očekávat jedno jediné co slíbil Alláh, když říká v koránu, tedy v překladu:
„Vy kteří věříte, co je s Vámi, že když je Vám řečeno vytáhněte do boje na cestě boží“, a to je tady přímo z překladu, což není úplně správný překlad. Řekneme vytáhněte do džihádu. Takže znovu:
„Vy kteří věříte, co je s vámi, že když je Vám řečeno vytáhněte do džihádu na cestě boží, jste jako přikováni k zemi. Což se vám více líbí život na tomto než na onom světě? Vždyť užíváni života pozemského je nepatrné oproti užíváni v životě budoucím. Jestliže nevytáhnete do džihádu, bůh vás potrestá trestem bolestivým.Vystřídá vás národem jiným a nebudete mu moci uškodit. Neboť bůh je věru mocný nad každou věcí.“
Takže milí bratři tady to je jasné, tady jsou dva tresty nejenom jeden. Kdyby býval jenom bůh nás vystřídal, tak dejme tomu my jsme si to vybrali. My jsme si vybrali že nebudeme bojovat, tady v širokém smyslu slova bojovat vším možným. Svými majetky, svými těly, svým slovem svým krokem … Tak vystřídá nás, ale ten verš říká jasně: „bůh vás potrestá trestem bolestivým“ a pak přijde to další „a vystřídá vás národem jiným a nebudete mu moci ničím uškodit.“ Takže to je milí bratři a sestry jasným líčením toho co děláme a co nás může potom také čekat.“
Je tedy zřejmé, že džihád je nejen ozbrojeným bojem, ale i úsilím o šíření Alláhových zákonů a nadvlády Alláhových vyvolených nad ostatními. Když studuji výše uvedené páteční kázání v brněnské mešitě nedokáži pochopit proč Muneeb Hasan Alrawi řekl novinářům z MF DNES, že mu nejde o šíření islámu na Moravě? Citace z tohoto článku: „Předseda Ústředí muslimských obcí v ČR Muneeb Hassan Alrawi především zdůrazňoval, že místním muslimům nejde o žádné rozpínání jejich náboženství. Chtějí mít hlavně prostor, kde se mohou setkávat.“
http://brno.idnes.cz/at-se-nova-mesita-jmenuje-jezisova-navrhl-sef-brnenskych-muslimu-pyf-/brno-zpravy.aspx?c=A110621_1606512_brno-zpravy_bor
Tedy buď je Alrawi zrádcem Alláha nebo (opět) lhal o svých skutečných záměrech …
Pozitivní džihád
Jako pozitivní džihád je možné vnímat snahu některých muslimů a muslimských organizací o tzv. pozitivní džihád. Jde například o jejich úsili bojovat proti chudobě, drogové závislosti, ekoligii a podobně. Je třeba si uvědomit, že ne všechno co dělají muslimové nebo islámisté je apriorně násilné a nepřátelské. Problémem je spíše to, že vrcholoví představitelé islamistů mnohdy využívají veřejně prospěšné aktivity k zastíráni svých pravých cílů a záměru. Velice dobře to popsal Ondřej Beránek v knize „Dvojí tvář islámské charity“.
Negativní džihád
Negativním džihádem je nejen násilí vůči lidem označeným za nepřátele Alláha (například židé, Evropa, USA, Izrael, muslimové neuznáni ortodoxii za pravověrné apod.). Ale i snaha o šíření a snaha o praktikováni islámského práva šaria, které je v mnoha ohledech v rozporu se základními lidskými právy a evropskou tradici židokřesťanského humanismu.
Džihád jako očistec
Mnozí lidé budou jistě překvapeni, že koncept džihádu je v ortodoxním islámu postaven jako forma „očistce“ pro muslimy, kteří se dopouštějí hříchu. Podle výroku Mohameda, ten kdo vede džihád za Alláha a jeho vládu bude mít odpuštěny Alláhem hříchy, bude přiveden ihned po smrti k Alláhovi, kde bude mít dostatek alkoholu, jídla a sexuálního potěšení. Proto mnozí muslimové dopouštějící se hříchu podle islámu (například se nemodli, nepostí, cizoloží, kradou a podobně) podporuji finančně a jinými způsoby nejen ozbrojený džihád, ale i šíření islámu a Alláhových zákonů s vědomím, že je zas to Alláha očistí a uchrání pekelného ohně.
Závěr
Je dobré si tedy závěrem položit otázku čelí Čechy a Morava džihádu? Odpověď je jednoduchá: Ano, čelí. Neboť jak jsme uvedli výše, je za džihád bráno i šíření Alláhových zákonů a islámu. V roce 1989 nebylo v České republice ani jedno místo, kde by se kázal ortodoxní islám a praktikováni islámského práva šaria. Dnes se káže a vyučuje jak praktikovat islámské právo šaria a zákony Alláha v islámských centrech v Praze, Teplicích, Brně, Hradci Králové a je pravděpodobné, že těchto míst bude přibývat.
Miloš Mendel v novém vydáni knihy „Džihád – islámská koncepce šíření víry“ zdůrazňuje, že „abychom pochopili, proč se islám násilného šíření víry předem nezříká, bude užitečné si připomenout základní postuláty islámské kosmologie.“ Poukazuje tak na základní potřebnou znalost k pochopení koncepce džihádu v islámské teologii.
Pro pochopení této koncepce bude nejjednodušší si poslechnout vysvětlení co je to džihád z pátečního kázání v brněnské mešitě pronesené Muneebem Hasanem Alrawim:
Záznam:
Přepis části záznamu:
Džihád není pouze zbraněmi, ale i sloven, penězi apod. tedy vše učiněné pro Alláha
A také víme, že Alláh nás vyzývá k tomu, abychom provedli, nebo abychom učinili džihád. Džihád jak jistě víte, že to není mečem nebo puškou, jak si někdo myslí. Džihád je vším možným. To už je potom boj, to už není džihád, Džihádem je všechno, nejenom boj, nejenom bojová akce, ale i to co děláme sami. Džihád proti sobě samým, džihád našimi těly, džihád našimi dušemi. Džihád našimi slovy, džihád našimi majetky, džihád každým krokem, který děláme pro sebe nebo pro korán, tedy pro islám.
Pokud muslimové přestanou šířit islám a zákony Alláha budou potrestání Alláhem
A když necháváme džihád tady v tomto smyslu, tak můžeme očekávat jedno jediné co slíbil Alláh, když říká v koránu, tedy v překladu:
Vy kteří věříte, co je s Vámi, že když je Vám řečeno vytáhněte do boje na cestě boží, a to je tady přímo z překladu, což není úplně správný překlad. Řekneme vytáhněte do džihádu. Takže znovu:
Vy kteří věříte, co je s vámi, že když je Vám řečeno vytáhněte do džihádu na cestě boží, jste jako přikováni k zemi. Což se vám více líbí život na tomto než na onom světě? Vždyť užíváni života pozemského je nepatrné oproti užíváni v životě budoucím. Jestliže nevytáhnete do džihádu, bůh vás potrestá trestem bolestivým.Vystřídá vás národem jiným a nebudete mu moci uškodit. Neboť bůh je věru mocný nad každou věcí.
Takže milí bratři tady to je jasné, tady jsou dva tresty nejenom jeden. Kdyby býval jenom bůh nás vystřídal, tak dejme tomu my jsme si to vybrali. My jsme si vybrali že nebudeme bojovat, tady v širokém smyslu slova bojovat vším možným. Svými majetky, svými těly, svým slovem svým krokem … Tak vystřídá nás, ale ten verš říká jasně: bůh vás potrestá trestem bolestivým“ a pak přijde to další „a vystřídá vás národem jiným a nebudete mu moci ničím uškodit. Takže to je milí bratři a sestry jasným líčením toho co děláme a co nás může potom také čekat.
Je tedy zřejmé, že džihád je nejen ozbrojeným bojem, ale i úsilím o šíření Alláhových zákonů a nadvlády Alláhových vyvolených nad ostatními. Když studuji výše uvedené páteční kázání v brněnské mešitě nedokáži pochopit proč Muneeb Hasan Alrawi řekl novinářům z MF DNES, že mu nejde o šíření islámu na Moravě? Citace z tohoto článku: „Předseda Ústředí muslimských obcí v ČR Muneeb Hassan Alrawi především zdůrazňoval, že místním muslimům nejde o žádné rozpínání jejich náboženství. Chtějí mít hlavně prostor, kde se mohou setkávat.“
Tedy buď je Alrawi zrádcem Alláha nebo (opět) lhal o svých skutečných záměrech …
Pozitivní džihád
Jako pozitivní džihád je možné vnímat snahu některých muslimů a muslimských organizací o tzv. pozitivní džihád. Jde například o jejich úsili bojovat proti chudobě, drogové závislosti, ekoligii a podobně. Je třeba si uvědomit, že ne všechno co dělají muslimové nebo islámisté je apriorně násilné a nepřátelské. Problémem je spíše to, že vrcholoví představitelé islamistů mnohdy využívají veřejně prospěšné aktivity k zastíráni svých pravých cílů a záměru. Velice dobře to popsal Ondřej Beránek v knize „Dvojí tvář islámské charity“.
Negativní džihád
Negativním džihádem je nejen násilí vůči lidem označeným za nepřátele Alláha (například židé, Evropa, USA, Izrael, muslimové neuznáni ortodoxii za pravověrné apod.). Ale i snaha o šíření a snaha o praktikováni islámského práva šaria, které je v mnoha ohledech v rozporu se základními lidskými právy a evropskou tradici židokřesťanského humanismu.
Džihád jako očistec
Mnozí lidé budou jistě překvapeni, že koncept džihádu je v ortodoxním islámu postaven jako forma „očistce“ pro muslimy, kteří se dopouštějí hříchu. Podle výroku Mohameda, ten kdo vede džihád za Alláha a jeho vládu bude mít odpuštěny Alláhem hříchy, bude přiveden ihned po smrti k Alláhovi, kde bude mít dostatek alkoholu, jídla a sexuálního potěšení. Proto mnozí muslimové dopouštějící se hříchu podle islámu (například se nemodli, nepostí, cizoloží, kradou a podobně) podporuji finančně a jinými způsoby nejen ozbrojený džihád, ale i šíření islámu a Alláhových zákonů s vědomím, že je zas to Alláha očistí a uchrání pekelného ohně.
Závěr
Je dobré si tedy závěrem položit otázku čelí Čechy a Morava džihádu? Odpověď je jednoduchá: Ano, čelí. Neboť jak jsme uvedli výše, je za džihád bráno i šíření Alláhových zákonů a islámu. V roce 1989 nebylo v České republice ani jedno místo, kde by se kázal ortodoxní islám a praktikováni islámského práva šaria. Dnes se káže a vyučuje jak praktikovat islámské právo šaria a zákony Alláha v islámských centrech v Praze, Teplicích, Brně, Hradci Králové a je pravděpodobné, že těchto míst bude přibývat.
Více o tom tématu je možné se dovědět v knize Isláma islamismus v ČR zde.
Lukáš Lhoťan
Alternativní verze historie aneb jak StB předala Československo neomarxistům v Bruselu ...

Když si již uvědomělí soudruzi z StB uvědomili, že stávající komunistický systém již nemá šanci existovat, tak se spojili s marxistickými extremisty, kteří byli extrém i na komunisty, a odstartovali tzv. Sametovou revoluci 17.11.
Lukáš Lhoťan
Halík odsoudil nenávist k ďáblu ...

Jste křesťan a odmítáte Satana? Tak Tomáš Halík Vám nepodá svaté přijímání! Vyplývá to z jeho kázání v Litomyšli, který zveřejnil Christnet.eu A je to opravdu šokující.
Lukáš Lhoťan
Jak čeští muslimové lžou o těch, kteří poznají o čem je islám a začnou před ním varovat

Když jsem v roce 2010 začal veřejně pod svým pravým jménem upozorňovat na nebezpečí islamizace a islámského extremismu, tak jsem musel čelit i promyšlené kampani českých islamistů vůči své osobě. Jedním z bodu bylo i očerňování.
Lukáš Lhoťan
Diplomat republiky Kongo: Z Afriky prchá hlavně spodina společnosti ...

V naších mediích se nás někteří novináři a aktivisté snaží přesvědčovat, že se nemáme bránit masové imigraci do Evropy, protože je to přínosné a obohacující. A když to přeženu, tak každý druhý uprchlík je podle nich jaderný fyzik
Lukáš Lhoťan
Uprchlíci znásilňují a politici nic na své politice tolerance ilegalní imigrace nemění

Proč pro dnešní vládnoucí evropské politiky má větší cenu nechat na svobodě žadatele o azyl a ilegální imigranty, než chránit životy a bezpečí obyvatel Evropy? Opět slyšíme jak ilegální imigranti v Evropě vraždí a znásilňují ...
Další články autora |
Turek jel rychlostí přes 200 km/h a fotil se u toho. Policie věc prošetřuje
Europoslanec Filip Turek (Motoristé sobě) se na svém účtu na Instagramu pochlubil fotkou, ze které...
Po rychlé jízdě zemřel řidič v hořícím autě. Turek spekuluje o krvi na rukou médií
Hasiči v Brně v pondělí našli v hořícím voze mrtvého muže. Podle prvotních informací jel vůz po...
Jednání o míru jsou v kritické fázi, řekl Trump. Rubio rovnou naznačil konec
Sledujeme online Americký prezident Donald Trump v pátek naznačil, že USA zastaví mírové rozhovory, pokud Rusko nebo...
Papež František zemřel. Bojoval s nemocemi, bylo mu 88 let
Papež František v pondělí ráno zemřel. „Drazí bratři a sestry, s hlubokým smutkem musím oznámit...
Američané zadrželi na letišti mladé německé turistky. Musely se svléknout
Americká pohraniční stráž zadržela na Havaji dvě mladé německé turistky, protože neměly vybrané...
Kniha i debut roku pro Letnice. Miroslav Hlaučo získal dvě ceny Magnesia Litera
Letošní ročník knižních cen Magnesia Litera zná vítěze. Knihou roku jsou Letnice spisovatele...
Magnesia Litera 2025
Magnesia Litera je ocenění literárních děl, udělované každoročně od roku 2002 Sdružením Litera....
ANO dá trestní oznámení kvůli zpackané digitalizaci stavebního řízení
Poslanci se sešli na mimořádné schůzi k digitalizaci stavebního řízení. Svolat ji nechalo ANO,...
Tlačíme na Rusko ohledně dohody, řekl Trump. Příští dny označil za rozhodující
USA vyvíjejí silný tlak na Rusko k uzavření dohody o příměří, která je velmi blízko, ale také...

Prodej rodinného domu 3+1 o rozloze 185 m2 s garáží a rozlehlým pozemkem 1 367 m2, Knínice
Knínice, okres Blansko
3 399 900 Kč
- Počet článků 854
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2688x
Seznam rubrik
- Interfaith Dialogue
- Čeští muslimové
- Islamismus
- Lidská práva
- Bývalí muslimové
- Různé fobie
- Nedělní zamyšlení
- Co je islám?
- O Evropě
- Američtí muslimové
- Islám a křesťanství
- IslamLeaks
- Recenze
- Blízký východ
- Výklad koránu
- Mezi-náboženský dialog
- Osobní
- Nezařazené