- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že reklamy Google odpovídají našemu vyhledávání na internetu, není nic nového. Hledáme-li v internetovém obchodu zbožím XY, můžeme si být jisti, že se zboží XY záhy objeví v reklamních bannerech na stránkách, které následně navštívíme.
Osobně s tím nemám problém. Reklamu na www stránkách vnímám stejně jako reklamu ve vysílání komerčních rádií a televizí. Je to jeho nedílná součást .
Přesto ale může být člověk překvapen, jak je zmíněný systém na webu dokonalý.
Žena mě požádala, aby na Tchibo.cz objednal jisté zboží. Jaké, není pro tento příběh podstatné. Postupně jsem se proklikával objednávkou, abych ve finále zjistil, že ono zboží už nemají na skladě.
Pak jsem se možná dopustil drobné chyby. Objednávku jsem nedokončil a příslušný web nechal „otevřený“, neb jsem měl jinou, „neinternetovou“ práci. Po nedlouhé době jsem se k PC vrátil, abych se podíval, co píší kolegové na blogu. Když jsem otevřel diskusi pod jedním zajímavým článkem, objevil jsem následující, lehce šokující reklamní banner:
Co dodat? Tento druh „velkého bratra“ skutečně „nemá chybu“. Až z toho jde trochu strach.
Další články autora |
Olgy Havlové, Praha 3 - Žižkov
18 000 Kč/měsíc