- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Farmaceutické firmy mají celou armádu "obchodních cestujících", jejichž úkolem je kontakt s lékaři a lékárníky. Takovéto návštěvy bývají provázeny různými motivačními pobídkami a samozřejmě i dárky. Elektronika, kosmetika, alkohol, prací prášky..... v některých lékárnách jsou už tyto pozornosti dokonce odmítány a požadována je hotovost. Pokud lékař či lékárník dosahuje výrazně dobrých výsledků, není problém týdenní dovolená v Dubaji nebo jiné exotické zemi.
Uvážíme-li, že takový obchodní zástupce má měsíční plat cca 30 000 Kč, služební automobil s klimatizací, mobil, notebook a digitální fotoaparát a to vše vynásobíme třeba dvaceti, člověk se vůbec nemůže divit, že ten sirup proti kašli stojí tolik peněz.
Nedávno jsem byl u lékařky a ta si se mnou nevěděla rady. V tlusté příručce deset minut hledala ten správný lék, který by mi pomohl. Hlavou se mi táhla myšlenka: opravdu jde paní doktorce o mé zdraví, nebo hledá lék od společnosti, která jí slíbila novou mikrovlnou troubu?
Další články autora |
Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...