Výuka progresivismu na vysokých školách startuje

Na vysokých školách bude od příštího akademického roku zavedena výuka progresivismu podle celostátních studijních plánů. Po 30 letech tak budou naše školy konečně zase produkovat vysoce politicky uvědomělé odborníky.

V rámci čtyřletého studijního cyklu se studenti seznámí se třemi hlavními pilíři progresivismu, který mi jsou multikulturalismus, genderismus a zelená teorie a pochopí je ve vzájemných souvislostech prostřednictvím těchto předmětů: 

  1. ročník – Dějiny progresivistických hnutí
  2. ročník – Progresivistická ekonomie
  3. ročník – Progresivistická filozofie
  4. ročník – Vědecký progresivismus

Zlí jazykové tvrdí, že se autoři tohoto studijního programu nechali až příliš inspirovat politickým vzděláváním vysokoškolských studentů před rokem 1989. Tenkrát byly předměty dokonce i obdobně pojmenovány: Dějiny mezinárodního komunistického a dělnického hnutí, Politická ekonomie, Marx-leninská filozofie a Vědecký komunismus. Kritici však zamlčují jeden zásadní fakt. Před třemi desetiletími šlo o snahu „vymýt“ mladým lidem mozky, zatímco dnes jde o to předat studentům objektivní a pravdivé informace o jediném možném a tedy i správném směřování lidské společnosti. O tom se ostatně může přesvědčit každý, kdo se seznámí s obsahem a rozsahem učiva v jednotlivých ročnících.

Dějiny progresivistických hnutí

Cílem je seznámit studenty s hlavními historickými milníky v budování společnosti především s ohledem na přínosy mísení kultur. Na příkladech velkých světových říší bude demonstrována prospěšnost multikulturního soužití stejně jako pozitivně-destruktivní vliv nově pronikajících kultur v jejichž důsledku původní státní útvary zanikaly a tím umožnily rozvoj nových a pokrokovějších společenských uspořádání. Zvláštní část má být věnována předchůdci multikulturalismu – proletářskému internacionalismu.

Překvapivě kriticky bude hodnocen vliv hnutí za práva žen. Tím, že feministické aktivistky v minulosti sobecky ignorovaly při svém úsilí práva ostatních genderů, totiž spoluvytvářely současnou nepřijatelnou pohlavně duální společnost. 

Progresivistická ekonomie

V rámci tohoto předmětu se studenti seznámí se třemi základními postuláty progresivistické ekonomie, kterými jsou:

  • zdroje tu jsou (s připomenutím geniálního autora této myšlenky Vladimíra Špidly);
  • problémem zdrojů není jejich tvorba, ale správné přerozdělování;
  • případný nedostatek zdrojů nesmí být překážkou pro budování šťastnější společnosti.

Praktická aplikace těchto postulátů bude ilustrována na  příkladu migrační vlny z roku 2015 s důrazem na multiplikativní efekt sociálních nákladů na růst HDP, kdy uspokojením vyšší poptávky po nich se do ekonomiky dostalo více peněz, které ji následně stimulovaly. Zároveň bude studentům vysvětleno, že poukazování na s tím související údajný růst zadluženosti, je zpátečnické. A to proto, že je zpátečnické.

Bude také vysvětlena potřeba zelených investic, kterým především nesmí stát nic v cestě. Příkladem je třeba projekt šlechtění speciálních neprdících plemen hospodářských zvířat. Vedle přímého ekonomického stimulu ve formě investic do výzkumu je tu ještě následný efekt, kterým je výrazné zpomalení globálního oteplování s potenciálem jeho zastavení a nastoupení trendu globálního ochlazování.

Progresivistická filozofie

Na popisu letitého konfliktu materialismu a idealismu bude v rámci tohoto předmětu ilustrován dosavadní zcestný přístup filozofů ke zkoumání elementárních filozofických otázek vycházející z marné snahy určit, co je ve společnosti prvotní a co je druhotné. Jako revoluční filozofická změna bude studentům představeno poznání, že neexistují podstata a idea, ale jen jejich univerzální spojení. Čímž dochází k zásadnímu zjednodušení projevující se v současné progresivistické filozofii odstraněním všech umělých společenských konstruktů, jako je třeba národ, pohlaví, rodina, manželství apod. Místo nich pak vzniká společné univerzálno prosté všech konfliktů, které právě existence umělých konstruktů podněcovala.

Vědecký progresivismus

V rámci tohoto předmětu studenti naváží na doposud získané poznatky a dojde k jejich propojení v jeden kompaktní celek. Pochopí úlohu vědeckého progresivismu jako neoddělitelné spojení multikulturalismu, genderismu a zelených teorií. A také to, proč je v zemích, jež se označují jako progresivní, používán jako základ ideologického vývoje státu a společnosti.

Cílem je, aby studenti pochopili, že vědecký progresivismus je zbraň, kterou dostali do rukou všichni pokrokoví lidé usilující o vybudování nešťastnější a nejspravedlivější společnosti v dějinách lidstva. Jen její pomocí mohou nad zpátečníky a konzervativci zvítězit silou jediné správné pravdy. Jejich úspěch je zaručen tím, že progresivismus je jediná opravdu vědecká teorie vývoje společnosti. Důkazem nechť je to, že jako první v historii umožňuje lidem přehlasovat přírodní zákony.

 

Tolik tedy ve stručnosti o obsahu studia progresivismu. Bude pochopitelně zakončeno státní závěrečnou zkouškou, která bude vedle obhajoby diplomové práce a státní závěrečné zkoušky z odborných předmětů nedílnou podmínkou pro úspěšné ukončení vysokoškolského studia. Konečně se tak po třiceti letech vrací praxe, kdy budou vysoké školy produkovat absolventy nejen odborně zdatné, ale i vysoce politicky uvědomělé.

 

PS: jen pro jistotu – článek je fikce… A snad to tak zůstane…

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kateřina Lhotská | pondělí 22.4.2019 19:01 | karma článku: 36,52 | přečteno: 1306x