- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je sice pravda, že současné dění ve fotbale je značně nepřehledné, ale ať už to dopadne jakkoliv, je jasné, že něco není v pořádku. Buď jsou obviněni pravdivá a to je velký problém, nebo tu někdo hraje podivné hry a to není moc ulehčující pocit.
Myslím, že jediným řešením je reakce těch, kteří systém živí. Stalo se tak nyní třeba v reakci na skandál Lance Armstronga. Ano, rozsah této aféry, je obrovský a není možné ho jednoduše srovnávat s našim fotbalem, ale na druhou stranu vidíme reakci médií i některých sponzorů. Nově se k nim přidala například australská firma Skins, která dokonce vyčíslila poškožení své značky na 2 miliony dolarů.
Ve svém prohlášení píší:
Rozhodnutí UCI (mezinárodní cyklistické federace) zbavit Lance Armstronga jeho 7 titulů z Tour de France bylo důkazem jeijch přiznání, že podváděl, aby byl úspěšný. Jako sponzor a obchodní partner sportu a jako společnost, která vyrábí vysoce kvalitní sportovní oblečení s obrazem cyklistiky jako čistého, zdravého a moderního sportu, byla naše důvěra v ty nahoře velice poškozena.
A logicky se ptají: Je jasné, že naše finanční a citové investice do cyklistiky byly poškozeny a naše legitimní obchodní očekávání byla podvedena. Pokud už veřejnost nemá důvěru v to, že je cyklistika čistá, může se ptát těch, kdo podporují její existenci.
Tedy .... sponzorů.
Tak uvidíme. Pocítí třeba něco takového i naši sponzoři? Nebo města, která dané sportovní kluby podporují?
Další články autora |