Bude stávka – supéééééér

Nějak vás nechápu lidi. Taková příležitost a vy budete furt hudrovat, že se vám něco nelíbí. Dyť stávka je výborná věc. Podle posledních průzkumů je stávka dobrá na pleť, podporuje zdravé trávení i vyměšování a jednoznačně pozitivně působí na tvorbu kostí. Navíc obsahuje vitamín D.

Já jsem se těšil hlavně na tu pondělní. To by byla bžunda. Jak bych se dostal ráno do Prahy to netuším. Sice vlastním dopravní prostředek zvaný dědeček automobil, ale v pondělí ráno by mi byl nejspíš k prdu. Pokud by se opravdu každý co jede vlaky a autobusy ráno do Prahy rozhodl jet pro změnu a pro osvěžení autem, tak jsem si jistý že D1 by stála až do Brna a v Anglické ulici v Praze by byla dopravní situace na stupni 562. No nebyla by to prdel?
Jen si vzpomeňte co čekání v autě v zácpě udělalo s takovou persónou jako je Michael Douglas ve filmu Volný pád.
A co třeba japonci? Ti by si všechno fotili. Jen na stávku by spotřebovali nejméně 3 Kodaky.  Zácpa na magistrále, zácpa na Vacláváku, zácpa doma, zácpa všude. Doma by jim pak záviděli, jak tam v té Evropě zažili opravdový dobrodružství. Pak by se za účasti českého velvyslance v Japonsku uskutečnila výstava s obrovským úspěchem na téma: „Evropa ve stávce“. Výstavě by dominovala fotografie opilého tramvajáka, co si spletl dny, a přeci jen vyjel.

Jestli bude stávka, dám se na podnikání. Nakoupím turistické mapy a budu je prodávat na Dejvické jak se po zelené a pak od Divošky Šárky po červené dostat pěšky na Letiště. Bude to zajisté příjemná procházka podél zasekané Dejvické, kde se budou cizinci vyklánět z okýnek taxíků, kdy to FUCK! konečně pojede. Víte jak se ti taxibozi napakují, když nechají v zácpě puštěný taxametr i bez turba?
A pak kolem deváté stávka skončí. A DP Praha se pustí do práce. Bude mít jedinečný úkol odvést do práce půl milionů lidí, kteří se zatím na zastávkách nashromáždili.
Zcela zdarma tak bude mít možnost otestovat ty zařízení, co v normálním provozu otestovat nemůže. Při té příležitosti se zjistí následující:

Maximální obsazenost nového typu tramvaje není 105 cestujících, ale 196 cestujících.
Otevřou se netušené obzory s využitím prostoru kabiny řidiče.
Zjistí se, že lze celkem bez problému nechávat dveře tramvaje i při jízdě zcela otevřené.
Ukáže se, že přední sklo je při počtu deseti lidí na nich nalepených zcela neprůhledné. (provozu to ale příliš nevadí)
Na spoji číslo 9 se zjistí, že tramvaj může řídit i naprostý laik bez zaučení.
Tramvaji číslo 5 se musí vyměnit brzdné kotouče, neboť při sjíždění kopečku z Flory dolů na Olšanské náměstí, se tramvaj zastavila až u Sazka Areny.
Zjistí se, že „Zastávky na znamení“ jsou ve stávce nesmysl.
Použití eskalátorů se ve stávce nebude doporučovat: Při naplnění nástupního prostoru dole v metru, nemají lidé možnost jak z eskalátoru vystoupit a šlapat na jednom místě vydrží průměrně od 5 – 15 minut a poté kolabují. (Proti tomuto tvrzení se ohradí Ministerstvo sportu).
Na střeše metra se bude dát cestovat jen s výhradami a s uzavřenou životní pojistkou.
Přestupovat bezprostředně po stávce půjde jen tam, kam právě přestupuje dav.
Po stávce skákat do kolejiště nemusí nutně jen sebevrazi.
Vyjde najevo, že při zvýšeném počtu cestujících je složité cvakat jízdenku, nebo jí jen vytáhnout z kapsy.
Potvrdí se, že lidé na zastávkách, kde je překročena její kapacita, přijíždějící spoj brzdí třením.
Zjistí se, že obslužnost metra by se zavedením průchodových turniketů zkolabovala.
Potvrdí se, že tramvajová zastávka na Karlově náměstí 3589 lidí skutečně nepojme.
Jak říkám, stávka bude prostě ohromná sranda a jste úplně mimo, když pořád proti ní něco máte.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Ondra Kňava | úterý 2.3.2010 14:29 | karma článku: 44,32 | přečteno: 10273x