Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jednička není o tom, zda žák je nejlepší ve třídě. Ale že zvládl téměř bezchybně látku, kterou zvládnout měl (vzhledem ke svým schopnostem). Tohle je naprosté nechopení zpětné vazby a její role při učení (kde známky jsou jedna z těch nejméně vhodných metod, ale o tom to teď není).

Pokud chcete porovnávat, kdo je ten nejlepší, tak čekejte na výsledky Klokana, později olympiád...

1 1
možnosti
Foto

Vy zřejmě patříte k názorovému proudu, podle nějž bychom měli ve školách zrušit známkování, nezatěžovat žáky informacemi a hlavně jim nedávat žádné domácí úkoly, protože oni sami nejlépe vědí, co je pro ně nejlepší a co budou v životě potřebovat. Tak přesně proti těmto postojům (jež vnímám jako původce všeho zla) je můj text namířen. Proto se mnou těžko můžete souhlasit, přesto děkuji za váš názor v diskuzi. ;-)

0 0
možnosti

"A já mu nemůžu naplno říct, že samé jedničky dnes na prvním stupni dostávají všichni, že najednou nikde nikdo nepropadá a že základní školu dostuduje každý, kdo zvládne smazat tabuli."

A další nesmysl. To jste vymyslel sám?

0 0
možnosti

"Z turnajů si dnes vozí ceny do jednoho všichni účastníci."

Nesmysl. Asi jen z těch hodně špatných. Přihlaste dceru do něčeho pořádného a řekněte jí, co to znamená.

0 0
možnosti
Foto

Inu, jak se říká: "brečíte dobře, ale na špatném hrobě."

Žádní MY totiž neexistuje. Tím méně ONI.

Chcete-li bojovat s danými jevy a problémy, musíte začít tam,kde vznikají - u jejich zdroje. U těch kdo volají po podobném "rovnostářství" známek, vysvědčení, pohlaví, náboženství, platů... Kdo hovoří o rovných šancích a pozitivních diskriminacích a jejich kvótách a právo na alternativu či undergroud jako oficiání politice.

Tedy u těch, kdo popírají přirozený výběr druhů, řečeno s Darwinem.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 12,07
  • Průměrná čtenost 972x
"Píšu, co si myslím, a myslím si, co chcu..."

                     jiriklabal@seznam.cz