Děkujeme za pochopení.
P49e20t55r 32S72k16á78c88e47l
Pro tuto dobu je příznačný též názor paní učitelky Míčové:
P88e66t51r 89S96k39á30c48e66l
Kdo má zájem, ten si v době chytrých telefonů cestu ke vzdělání vždycky najde. Kdo zájem nemá, tomu nepomůže ani Komenský,“ shrnuje učitel s více jak pětadvacetiletou praxí.
Zdroj: https://klabal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=759794
-----------
Panu učiteli asi jeho vychovatelé zamlčeli níže uvedený odkaz našeho velikána. Ani za 25 let praxe že by na něj nenarazil a jím se neřídil?
Viz:
"Kdo nedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u něj neprobudíš vřelý zájem o učení"
> J.A.Komenský.
V89ě42r70a 26F48o32l36t90ý88n24o53v67á
"Kdo má zájem, cestu ke vzdělání si najde."
Řeknu to vnučce, která chodí-nechodí do druhé třídy.
P63e54t65r 85S74k85á56c35e36l
Spíše sdělte jejím vychovatelům tohle:
"Kdo nedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u něj neprobudíš vřelý zájem o učení"
> J.A.Komenský.
R63a18d62i89m 54K33a81l83a85s
Osobně bych problém poměrně hrubě rozdělil na 1. stupeň ZŠ a zbytek. Mít dítě v první nebo ve druhé třídě a distančně ho vzdělávat musí být pro rodiče náročné... Druhá věc je, že na ZŠ se často mezi dětmi razí heslo, že učit se není potřeba, odposlechnu ve škole, česky umím a matematika je jen o pochopení. Takže spousta dětí se nenaučí se vůbec učit, protože to nepotřebují, anebo jim horší známka nevadí.
Distanční výuka dle mého problém samostudia posouvá do nižších ročníků a odhaluje nepřipravenost na tuto činnost mnohem dříve než např. na střední škole. To pak samozřejmě přináší zvýšený tlak na rodiče. Od druhého stupně by, myslím si, neměla být pozornost rodičů soustředěna na studium s dítětem, ale na to aby se dítě naučilo učit se samo.
- Počet článků 94
- Celková karma 12,07
- Průměrná čtenost 972x
jiriklabal@seznam.cz