Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P39e12t51r 20S82k56á12c48e87l

28. 10. 2020 0:37

Kdo má zájem, ten si v době chytrých telefonů cestu ke vzdělání vždycky najde. Kdo zájem nemá, tomu nepomůže ani Komenský,“ shrnuje učitel s více jak pětadvacetiletou praxí.

Zdroj: https://klabal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=759794

-----------

Panu učiteli asi jeho vychovatelé zamlčeli níže uvedený odkaz našeho velikána. Ani za 25 let praxe že by na něj nenarazil a jím se neřídil?

Viz:

"Kdo nedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u něj neprobudíš vřelý zájem o učení"

> J.A.Komenský.

0 0
možnosti
VF

"Kdo má zájem, cestu ke vzdělání si najde."

Řeknu to vnučce, která chodí-nechodí do druhé třídy.;-D

0 0
možnosti
PS

P22e96t97r 32S39k65á13c72e42l

28. 10. 2020 0:38

Spíše sdělte jejím vychovatelům tohle:

"Kdo nedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u něj neprobudíš vřelý zájem o učení"

> J.A.Komenský.

0 0
možnosti
RK

R71a39d10i34m 44K11a67l39a13s

27. 10. 2020 9:20

Osobně bych problém poměrně hrubě rozdělil na 1. stupeň ZŠ a zbytek. Mít dítě v první nebo ve druhé třídě a distančně ho vzdělávat musí být pro rodiče náročné... Druhá věc je, že na ZŠ se často mezi dětmi razí heslo, že učit se není potřeba, odposlechnu ve škole, česky umím a matematika je jen o pochopení. Takže spousta dětí se nenaučí se vůbec učit, protože to nepotřebují, anebo jim horší známka nevadí.

Distanční výuka dle mého problém samostudia posouvá do nižších ročníků a odhaluje nepřipravenost na tuto činnost mnohem dříve než např. na střední škole. To pak samozřejmě přináší zvýšený tlak na rodiče. Od druhého stupně by, myslím si, neměla být pozornost rodičů soustředěna na studium s dítětem, ale na to aby se dítě naučilo učit se samo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 967x
"Píšu, co si myslím, a myslím si, co chcu..."

                     jiriklabal@seznam.cz