Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P50e58t27r 79S57k47á49c75e45l

28. 10. 2020 0:37

Kdo má zájem, ten si v době chytrých telefonů cestu ke vzdělání vždycky najde. Kdo zájem nemá, tomu nepomůže ani Komenský,“ shrnuje učitel s více jak pětadvacetiletou praxí.

Zdroj: https://klabal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=759794

-----------

Panu učiteli asi jeho vychovatelé zamlčeli níže uvedený odkaz našeho velikána. Ani za 25 let praxe že by na něj nenarazil a jím se neřídil?

Viz:

"Kdo nedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u něj neprobudíš vřelý zájem o učení"

> J.A.Komenský.

0 0
možnosti
VF

"Kdo má zájem, cestu ke vzdělání si najde."

Řeknu to vnučce, která chodí-nechodí do druhé třídy.;-D

0 0
možnosti
PS

P59e60t54r 96S57k16á83c52e96l

28. 10. 2020 0:38

Spíše sdělte jejím vychovatelům tohle:

"Kdo nedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u něj neprobudíš vřelý zájem o učení"

> J.A.Komenský.

0 0
možnosti
RK

R90a60d77i90m 75K59a16l13a54s

27. 10. 2020 9:20

Osobně bych problém poměrně hrubě rozdělil na 1. stupeň ZŠ a zbytek. Mít dítě v první nebo ve druhé třídě a distančně ho vzdělávat musí být pro rodiče náročné... Druhá věc je, že na ZŠ se často mezi dětmi razí heslo, že učit se není potřeba, odposlechnu ve škole, česky umím a matematika je jen o pochopení. Takže spousta dětí se nenaučí se vůbec učit, protože to nepotřebují, anebo jim horší známka nevadí.

Distanční výuka dle mého problém samostudia posouvá do nižších ročníků a odhaluje nepřipravenost na tuto činnost mnohem dříve než např. na střední škole. To pak samozřejmě přináší zvýšený tlak na rodiče. Od druhého stupně by, myslím si, neměla být pozornost rodičů soustředěna na studium s dítětem, ale na to aby se dítě naučilo učit se samo.

0 0
možnosti