Pozor na výběr cestovní kanceláře

Pomalu začíná doba letních dovolených a mnozí z nás se chystají odletět za odpočinkem do cizích zemí. Nemohu si proto odpustit popsat nepříjemnou zkušenost s jednou z největších českých cestovních kanceláří.

Na jaře tohoto roku jsme se opět rozhodli navštívit naše oblíbené místečko v jižním Egyptě, kam pravidelně létáme již několik let minimálně dvakrát ročně. Včas jsme si objednali termín a hotel. Krátkou dobu před odletem mne volal pracovník oné cestovní kanceláře, že se mám dostavit na pobočku, že došlo ke změně letového řádu, a že je třeba podepsat novou smlouvu. Dostavil jsem se na pobočku, tam mi ten pracovník zopakoval vše, co mi řekl do telefonu, tedy že se mění pouze datum odletu a příletu a to o 24 hodin dopředu z 5. dubna na 6. dubna. Čtyřikrát jsem se nechal ujistit, že hodina odletu 01:35 zůstává v platnosti a nemění se, neboť jsem měl špatné zkušenosti s odlety o hodinu později, kdy se pak dlouho čekalo na volné pokoje. Poté jsem podepsal novou smlouvu. Jaké bylo mé překvapení, když po pár dnech přišly pokyny na cestu a tam byl odlet stanoven na 6. duben, ale až v 17:50, přílet do Marsa Alam ve 22:20 hodin. To pro nás znamenalo ztrátu pobytu celého jednoho dne u moře, propadnutí oběda i večeře a čerpání celodenního all inclusive programu. Odebral jsem se opět do pobočky CK, tentokráte s rozhořčeným protestem. Bylo mi řečeno, že nemám absolutně žádný nárok, že možnost změny termínu odletu je v propozicích a já jsem s propozicemi souhlasil. Problém a podraz byl v tom, že CK nemůže měnit data příletu a odletu, ale pouze hodiny. Proto chtěli, abych podepsal novou smlouvu. Do té uvedli původní čas odletu s vědomím, že ho později ve své kompetenci změní. Potvrdilo se mi to pak při pobytu na místě, kdy se několik rekreantů svěřilo, že si tento dlouho vyprodaný termín zakoupili za velmi nízkou cenu tři dny před odletem. To byly pobyty, které si dříve koupil někdo jiný, se změnou smlouvy a data pobytu nesouhlasil a CK mu musela vrátit všechny peníze. Před odletem i po návratu jsem podal na CK stížnost, obě mi byly zamítnuty. Bohužel hotel, do kterého jezdíme, nemá jiná CK v nabídce.

Takže bych chtěl alespoň touto cestou varovat rekreanty před podpisem nové smlouvy. Páchne to levotou!

Autor: Ivan Kazimour | pondělí 17.6.2019 15:18 | karma článku: 13,58 | přečteno: 611x
  • Další články autora

Ivan Kazimour

Výročí

13.3.2024 v 0:30 | Karma: 10,79

Ivan Kazimour

Zavedení vojenské služby

26.2.2024 v 14:07 | Karma: 14,00

Ivan Kazimour

Dovolená v Albánii

13.9.2023 v 10:21 | Karma: 22,24

Ivan Kazimour

Generál Pavel

21.3.2023 v 14:17 | Karma: 11,82

Ivan Kazimour

Co s dětským lékařstvím?

27.12.2022 v 1:18 | Karma: 13,53