Láska je láska – všichni do metra

Velmi mě pobavil návrh dopravního podniku, jak zvýšit počet cestujících v pražském metru. Zavede prý speciální vagon, který by sloužil jako seznamka.  Pro ty, kteří se chtějí seznámit, bude vyhrazen v soupravě poslední vagon. Chyba v překladu do španělštiny,  jež se objevil na jihoamerických zpravodajských serverech, dovedla tento nápad dokonalosti.  Pražský dopravní podnik zavede podle nich speciální vagon pro ty, kteří chtějí sexuální styk. Díky nepřesnému překladu byla tato informace jednou z nejčtenějších úterních zahraničních zpráv v Latinské Americe.

Zkusme tuto situaci, dle španělského znění, rozvést podrobněji. Budoucí noví cestující, uživatelé posledního vagonu, se budou rekrutovat například z řad manažerů, kteří dnes jezdí do zaměstnání autem. Movití pánové středního či postaršího věku vyskočí ze svých nablýskaných vozů do metra. Nebudou lovit slečny na svá drahá auta, ale nově budou obhlížet situaci v posledním vagonu. Pokud bude lov stát za to, nevystoupí cestou z práce  v Jinonicích, ale cestu si prodlouží třeba až na Zličín. Pro hezké chvíle už nebude potřeba jezdit na chatu, nebo si půjčovat byt od kamaráda. Vše vyřeší poslední vagon metra.

Poslední dveře posledního vagonu by byly vyhrazeny pro vstup gayům. Jestliže souprava metra má  v 5 vagonech celkem 20 dveří, pak právě  počet jedny dveře z dvaceti, určené pro „gays only“, zhruba odpovídá procentnímu počtu obyvatelstva kategorie „on hledá jeho“ či „ona hledá ji“.

Další budoucí cestující by mohli být ti, co se seznámit, ani souložit, nechtějí, ale chtějí se jen koukat. Těm by byl vyhrazen sektor uprostřed vagonu. Aby se však tito pasivní účastníci nemísili mezi účastníky aktivní, měli by si pořídit, tedy zakoupit od dopravního podniku, například speciální brýle, čímž by se zamezilo možnému nedorozumění.

Lze tedy předpokládat, že poslední vagon bude hojně využíván a proto by dopravní podnik měl zavést speciální jízdné. Buďto formou předplatného jízdného, tedy extra příplatek na open kartě, či speciální jednorázové lístky. Ženatí by museli zaplatit extra vyšší speciální jízdné. Nezapomeňme, že o zvýšení příjmů dopravního podniku tu jde především.  Dalším kladem celé akce by byly úspory na osvětlení posledního vagonu, na který by postačila jen jedna zářivka.

Gratuluji dopravnímu podniku k tomuto světově unikátnímu nápadu.

Autor: Kateřina Trnková | čtvrtek 23.5.2013 0:16 | karma článku: 17,44 | přečteno: 678x