- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ptala se na vše možné, závěrem mi pěkně poděkovala, málem mi mezitím sice upadly konečky prstů, do kterých se zařezávala taška s nákupem, ale říkal jsem si, udělal si dobrý skutek a paní si vydělala deset korun. Za to, že jsem Tescu odpověděl na cca padesát otázek, jsem já samozřejmě nedostal ani slevu na tatranku. No však znáte Tesco...
Jedna z otázek byla stejná, jakou jsem dostal už při podobné akci asi před třemi lety.
Tesco: „Co vám vadí?“
Já: „Plesnivá zelenina a ovoce.“
Tesco: „Děkujeme za Váš názor.“
Tenkrát občas nějakou shnilotinu či plesnivinu přinesly domů děti, nevěda, že v řetězci musí mít oči na sťopkách a že Tesco se řídí sloganem, plíseň nevadí, jen když je dobrá cena...
Snažím se brát věci s nadhledem, nikdo nejsme dokonalý, ale nechápu, proč české vedení Tesca, naši čeští bratři a sestry, utrácí peníze za různé průzkumy, když výsledek je opakovaně stejný a nejde jen o jeden supermarket. Fakt už mě moc nebaví dívat se každý den, jaké zboží druhé či třetí jakosti, nebo na konci hranice použitelnosti se zase podařilo Tesco nákupčím nakoupit a které se tváří, že to jsou mňamky plné vitamínů a čerstvosti.
Ó všemocné nadnárodní Tesco, co mám dělat, já maličký, když nechci bořit prsty do tvých plesnivých citronů a dalších zelenin a ovocí jako včera?
Zkusím zítra zajít na regionální tržnici, jestli tam naši severočeští farmáři nemají nějaké regionální citrony, ale tuším, že asi nepochodím. Takže příště, až zase narazím v Tescu na jejich "Čerstvé ovoce a zelenina" s plísní na povrchu, nebudu jen fotit, ale začnu to i natáčet a udělám pěkný časosběrný dokument. Myslím, že přišel čas na guerilla advertising…
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...