- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na čtvrtku jsem si přenesl základní rozměry a započal stavbu podvozkem. Automobil má zatáčecí obě přední nápravy. Zbývající nápravy jsem udělal odpružené. Po několika přestaveních se mi povedlo do podvozku zaintegrovat i 4 rychlostní převodovku s motorem. Ta je ovládána pomocí dvojice mikro servo motorů, které posouvají táhly. Zatáčení jsem nakonec realizoval pomocí šnekového ústrojí.
Následně jsem postavil hrubou kostru sklápěcí korby a začal zkoušet různé mechanismy sklápění. Nakonec se mi podařilo sestavit sklápění pomocí dvojice pístů doslova nacpaných do podvozku. Tím jsem dokončil stavbu toho nejdůležitějšího. Následovala stavba kabiny s otevíracími dveřmi a osazení periferiemi.
Nákladní auto jsem vybavil zadními směrovkami, předními, zadními a brzdovými světly. Přední a zadní světla se automaticky spínají, pokud je venku šero nebo tma. Vše je ovládáno mým univerzálním dálkovým ovládáním. Určitě se podívejte na video, kde jsou demonstrovány všechny funkce tohoto nákladního auta.
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...