- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Očkovat se, či neočkovat se. Hamlet by měl možná problém s odpovědí, ale není to tak těžké. Chce to správnou variantu správně prodat. Jak ponožky na tržišti, jako kuře stokrát jinak, jak digitálky před tuzexem, jak jistotu desetinásobku. Historie má ráda reprízy.
Forma je důležitá. Můj zaměstnavatel se rozhodl, že by se asi našly nějaké právně relevantní konstrukce, které by mohly - když už ten hadr na hubě musíme nosit celé směny bez výjimky skoro rok - naznačit, že jsme v první linii a vyhlásil průzkum. Máme se nezávazně vyjádřit, zda jsme ochotni se nechat očkovat, pokud by tato možnost u firmy byla.
Nápad jistě bohulibý. Ovšem prohlášení o ochotě mělo být přijímáno pracovníky dispečinku, což jsou zpravidla chlapi, na konci směny nad ránem stejně jako my prvolinijní unavení, a kterým odevzdáváme papíry, výkazy a tak. Obě strany v tu chvíli nažhavené na nejvyšší výkon a tak na otázku: "Budeš se chtít případně, pokud firma zajistí vakcínu, očkovat? Je to nezávazný", se tázající většinou dočkal nepublikovatelné odpovědi.
Ale máme ve firmě hlavy. Od dnešního rána už jde marketing úplně jinak, nově, moderně. Otázku pokládá pracovník v jiném okénku, kde odevzdáváme denní tržby. Tam pracují výhradně ženy. A možná i někdo PR znalý obměnil klíčovou otázku. Teď zní: "A co ty? Jak to máš s pícháním ty? Půjdeš? Nebojíš se, viď? Nezávazně."
Výsledku jsou tu. I já jsem se dobrovolně přihlásil. Pokladnice za tu kladnou odpověď stála. Takhle se to má dělat!
Možná vás napadne, proč nemá naše firma extra kampáň také pro ženské zaměstnankyně. Já odhaduju, že proto, že ony mají ochranu života tak nějak v genech a odpovídají rozumně i bez marketingu...
Další články autora |
Klášterní, Orlová - Město, okres Karviná
3 499 000 Kč