Odlišné sexuální chování jako nepřípustná hloupost?

Kdo v těchto otázkách může moralizovat? Katolíci chtějí umravňovat svět v době, kdy po desetiletích tutlání konečně svolali vlastní konferenci proti sexuálnímu zneužívání celibátními šílenci. Čtvrté pohlaví je celibátník.

Vedle mužského a ženského pohlaví je prokazatelně pohlaví smíšené, kdy není zvnějšku a někdy i zevnitř možné snadno rozhodnout, o jaké pohlaví se jedná. Pokud toto chtějí současní „křesťané“ popírat, pak není rozhodně na místě  hřímat o hlouposti světa.

Existuje ještě čtvrté pohlaví. Celibátníci, kteří svými utajenými praktikami popírají čistotu a smysl vlastního učení. Jak může celibátník radit či duchovně napomáhat lidem ve vztazích, když sám netuší, nebo by neměl tušit, co znamená sexualita a vášeň, která vztah doprovází? Skrytá homosexualita a choutky v církvi katolické přerostla do globálních rozměrů. Pikantní je, že u nás v Česku se údajně nic takového neděje. Již za Karla IV. přijela z Říma vizitace na kontrolu kněžského sexuálního chování do Čech. Zjistila, že množství kněží s vydržovanými hospodyněmi a nemanželskými dětmi je u nás podobné jako v ostatních zemích. Zřejmě jsme se zastyděli a od té doby se kněží chovají zcela řádně.

Samozřejmě, že archivy říkají něco jiného. V dobách totality byly u nás případy kněží, kteří měli s hospodyněmi nebo s ženami z řad oveček tajně děti. Občané se dokonce obraceli v některých případech na tehdejšího stranického církevního tajemníka se stížnostmi na chování takových kněží. Dnes navíc ještě vysvítá, že katolická církev dokonce měla a stále má tajné pokyny pro pokleslé kněží. Na konferenci o zneužívání oveček kněžími jsou i utajené děti kněží, kteří se snaží dosáhnout uznání otcovství. Postoj církve k těmto otázkám znemožňuje vymáhání alimentů. Je tedy jen na slušnosti povedeného tatínka, zdali se na výchově a podpoře dítěte podílí.

Taková církev chce dnes disciplinovat společnost a vykládat otázky sexuality v rozporu s vědeckými důkazy? Všechny námitky vůči třetímu pohlaví vycházejí ze zaslepené zatvrzelosti, s níž daný autor myšlenky soudí, že pohlaví a gender je totéž. Ale tak tomu není. Gender je postoj jedince k vlastnímu pohlaví. Je to svoboda uvažování o sobě, jak si vykládám přitažlivost a kým chci případně být. Mluví se o tzv. maškarádách, rolích, které hrajeme v konfliktu se společností, která řadu sexuálních praktik vylučuje a odsuzuje. Těmto lidem nestačí, že jim někdo nějaké praktiky nevnucuje, oni se staví, že jim vadí i představa, že někdo jiný praktikuje sexualitu jinak, než je obecně obvyklé, i někde v soukromí. Považují odlišnou sexualitu za nakažlivou a proto chtějí po vzoru norského Barneventu zachraňovat děti před péčí homosexuálních dvojic. Lásku mezi dvěma odlišnými jedinci obecně neuznávají, zabránili u nás v parlamentu manželství homosexuálů. Ale podle stejného pravidla měli zakázat manželství i neplodným párům, protože jediným smyslem manželství není láska, ale technické plození dětí. Mezi neplodné páry lze počítat i seniory, kteří již sex ve svém vztahu neplánují.

Kauza zvláštních záchodů pro třetí pohlaví, které je velmi málo četné se zveličuje. V době, kdy se vedla kampaň pro bezbariérový přístup invalidům do veřejných budov, byly stejné námitky proti údajnému vyvyšování invalidity. Nakonec se tento program technicky vžil do architektonického uspořádání a nikdo již o něm zas tolik nepochybuje. On ten bezbariérový přístup často pomáhá i matkám s kočárky. Podobně s těmi záchody pro třetí pohlaví. Ony již v podstatě existují, stačí tam přidat další nálepku. Jsou to toalety pro tělesně postižené. Na tyto toalety jsme si již zvykli a snad nikomu nevadí. Podobně je to s toaletami pro „třetí“ či „páté“ nebo „kolikáté“ pohlaví. Je to podobné jako když se některým mužům lépe močí v soukromí v kabince, než veřejně do mušle. Je to také jiné pohlaví? Obávám se, že v očích totalitních umravňovatelů ano. Je to paradoxní. Někteří chtějí peskovat a umravňovat společnost, ale pokud se oni sami vymykají například hranici korektní slušnosti nebo přímo i rasové morálce, pak volají po svobodě. Neměli by začít s hlídáním racionální dimenze a konzistence osobnosti? Neměli bychom i na ně nahlížet jako na další pohlaví, které chce provozovat sexualitu jen v intencích obecné povinnosti zplodit dítě a dost, natož nějaký orgasmus. Tak to mají například ortodoxní židé. Děkuji, nechci. Třetí a další pohlaví mě nijak nenervuje, protože moje sexuální sebejistota je dávno naplněna a co dělají ostatní v rámci lásky, to jim prostě přeji.

Autor: Zdenek Horner | čtvrtek 21.2.2019 14:19 | karma článku: 11,50 | přečteno: 641x
  • Další články autora

Zdenek Horner

Válka je zločin

1.5.2024 v 14:35 | Karma: 29,99

Zdenek Horner

K té vší válečné vřavě

27.4.2024 v 3:23 | Karma: 30,13